lene_86 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Noen gode forslag til rolig/avslappende musikk til å evt høre på under fødselen?Noen som vet om de har cd-spiller på gjøvik sykehus?
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Egentlig ikke. Jeg ville rådet deg til å ta med litt forskjellig, for det er ikke sikkert du helt vet hva du har lyst til å høre på når du føder. Og råd nummer to, ta med deg egen cdspiller. Der jeg fødte sist fikk jeg beskjed om at de hadde, men så viste det seg at de bare hadde et par stk og de var tilfeldigvis tatt da jeg kom inn .... (men jeg hadde heldigvis med meg mp3 spilleren min da).
lillelilly09 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Dette er et litt dumt spørsmål: får vi lov til å ha iPod/mp3-spiller med ørepropper? Syntes det høres himmelsk ut, å få lov til å putte i propper og leve litt i sin egen verden. Men det aner meg at dette ikke er helt lov, at jordmor ønsker å kunne være i kontakt med meg hele tiden. Litt som når vi letter og lander med fly :-D Noen som har erfaringer med dette.
Sigbeth Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Du får sikkert lov under åpningsriene - da er jo ikke jordmødrene så mye til stede uansett. Så gjenstår det å se om du faktisk VIL høre musikk når du kommer så langt.......tror det var det siste jeg tenkte på.......
Litenogstor Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Beklager, men jeg måtte le litt da jeg leste dette. Hadde med meg musikk og iPod til sykehuset sist gang og tenkte masse på hvilken musikk jeg skulle ha. Tror ikke musikk var det jeg tenkte på, for å si det sånn. Men ei venninne anbefalte Katie Mehlua...
Bella_mamma til Benita Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 enya har mye fin og beroligende musikk:-)
Sweet Georgia Brown Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Bach´s cellosuiter för den som vill ha nåt mer udda.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Hadde med Enya og en cd med tordenskraller. Men det var mest i begynnelsen at vi hadde musikk. Når det virkelig gjaldt, var det ikke musikk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå