Gå til innhold

Rart vondt.....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm...er det andre her som noen ganger får skikkelig vondt i magen? Nå tenker jeg ikke på siden av magen, det de båndene sitter... Det er mer midt på, og langt ned... Det kjennes nesten ut som det er ved livmorhalsen et sted..... Smertene har plutselig kommet, og blir egentlig litt engstelig.... Noen som vet?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt vesentlig ja...hehe.... Jeg er 17 uker... :)

Skrevet

Heisann,

jeg er 18 uker og tror jeg vet hva du mener.

HAr hatt det litt til og fra lenge nå, men de siste dagene er det sirekte VONDT. Er det nedenfor navlen du kjenner det. Rett og slett over tissen? Kjennes nesten ut som urinveisinfeksjon, noe jeg ikke tror det er. Når jeg tenker etter, hadde jeg det slik i mitt siste svangerskap også- tror jeg da. Lurer på om det var begynnende bekkenløsning jeg.

Nesten som jeg håper det, for det er litt skummelt å ha vondter der synes jeg.

Skrevet

Jeg også har hatt dette de siste dagene, jeg er i uke 18 nå. Er veldig spent på hva dette kan være :S Man blir jo så klart kjempe bekymret, men det er sikkert normalt. Jeg fikk beskjed av ei bekjent om at jeg kunne ringe føden for å høre med dem hva det kan være, men syns det virker litt voldsomt? :P Hehe!

Skal på UL på mandag.

Skrevet

Det er vel ikke akkurat under navlen...mer retty over skambeinet, og ganske langt inn... Tenkte også på urinveisinf. Håper det er det!!!! Det er ikke gøy med vonder i mage regionen nå nei... :/ Jeg har heldigvis fått time hos jordmor senere idag, så da får vi se!!!

Jeg er spent, men ganske sikker på at vi er normale!! hehe

Får oppdatere etter jordmor besøk...=)

Skrevet

Denne vondten, er det en slags stikkende/ilende smerte og føles nesten som den er inne kjeden og går opp i livmorhalsen? Slik har jeg hatt det noen dagen nå og det bekymrer meg litt. Er 15 uker på vei.

Skrevet

Jeg har også opplevd å ha smerter rett over skambenet..legen mente det var begynnende bekkenløsning..og det stemte.

Skrevet

Jeg har bekkenløsning fra før jeg altså....

Men var altså hos jordmor idag... Hun mente at det kunne være mye i tarmen, pluss at livmoren tøyes både på sidene og under.... Hun fikk leger til å kjene på med, og tok diverse prøver, så føler med sikker på at alt er ok!!! Så tror ikke noen trenger å bekymre seg....det er bare livmoren som vokser, og det er jo bare supert!!! !=)=)=)=)

Sitter forresten og spiser svisker å, for det mente hun at jeg kunne gjøre med fordel... hehe

Skrevet

Det er ikke kynnere dere kjenner, da?

Skrevet

Nei, tror ikke det er det heller... Hadde kynnere i forrige svangerskap, og de føltes ikke sånn som det her... MEN vet jo aldri...hehe, er ikke så godt å si... Satser på at det tøyes og bøyes der nede... :)

Skrevet

Jeg har noe av det samme! Det begynner med vondt i lysken, og så gjør det etter en stund vondt i magen - der hvor den flater inn på en måte...

Legen mente at det er på grunn av strekking i scener og ligamenter og diverse, så drar det og i musklene over magen. Det er ikke godt, men heller ikke farlig.

Jeg får det mest ut på kvelden når jeg begynner å bli sliten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...