Gå til innhold

Null hull på 24 år:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det fortsetter sånn...

 

Flere med nul hull?

 

ELler mange hull??

 

hehe jada kjeder meg litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja null hull på 26 år her :-)

 

Jeg håper også det fortsetter sånn.

Skrevet

25år her ja..

 

Må ha hatt en god oppvekst vi:o)

 

Selv jeg som er et godteri troll

Skrevet

hehe ja er gotteritroll jeg å, se m jeg prøver å beherske meg, men er flink med tanntråd :)

 

Pusser bare tenna om kvelden å..

 

Skrevet

her er det null hull på 23 år :) men har ikke vært hos tannlegen på minst tre år, så det er nok noen småhull...tør ikke, blir så dyrt for en fattig studentmamma...

Skrevet

Husk at man kan unngå hull ved regelmessig tannlege besøk da.. Jeg går hver 1,5 år, da tannlegen anbefalte det siden jeg hadde så sterke tenner elle rnoe.

Skrevet

Null hull på 24 år her også:-)

Skrevet

Er null hull på 25 å her. Bror på snart 30 har heller aldri hatt hull, samme med de andre søskene mine som er mindre. Tanntråd og munnskyllevann etter pussing:)

Skrevet

Oioi trodde du var yngre enn meg jeg Monajenten.. tydligvis ikke.. hehe...

 

Ække noe vita å ha hull da:)

Skrevet

Null hull på 31 år - snart 32 år ;o)

Skrevet

det er nok sant...trenger bare et spark bak :P

Skrevet

Mener å huske at jeg er noen uker eldre enn deg?!?

Har bursdag 4. november:-)

Skrevet

Null hull på 29 år. Tror det blir vanligere og vanligere - fluorgenerasjonen...

Skrevet

Ja samboer min er 31 år men har en del hull, er fra Irland og det var ikke vanlig der den gangen i alle fall. hehe.. kanskje det er det nå..

Skrevet

Eg er gammal, eg, i forhold til dokke:) Men frå eg var 10 til eg var 37 hadde eg ikkje hol. Ikkje har eg vore flink med tannstellet, heller:)

 

Hadde berre småfeil i emaljen då tennene kom, så det er berre overflatisk det som var den gang.

Skrevet

Man er bare så gammel som man føler seg makken:)

 

Tannlegen min sa for mange år sida at hvis jeg i det hele tatt får hull så blir det mellom tenna siden det er trangt mellom tenna mine.. Tanntråd gjør susen..

 

Jada det er trangt mellom tenna men jeg får så vidt tanntråden i mellom tenna og da inkludert alle fortenna. haha..

Skrevet

Jeg får bryte tråden jeg,da....med mine dårlige tenner:(

Har en helt tragisk tannhelse, blanding av dårlige tenner, tannlegeskrekk og 7 års tannregulering har gitt meg en prislapp på over 70000 hos en norsk tannlege. Heldigvis gjelder det bare jeksler så det syns ikke,da...Har pusset og stellt i alle år, spist fluor og div, men er vel sikkert født m dårlige tenner.

MEN snart skal jeg til budapest og de skal fixe deeeen perleraden:):)

Får legge til at jeg er 36,da...

Skrevet

Null hull på 33 år her:)

 

Søsteren min på 29 har heller ingen hull:)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hadde endel hull i melketennene, men så var de så treige med å falle ut at de måtte trekke nesten alle melketennene mine også...=P

Tror ikke jeg har hatt hull siden jeg fikk "voksentennene" mine.

Skrevet

har ikke peiling på hvor mange ganger jeg har hatt hull...ligger til familien min å ha dårlige tenner :( tennene foran er fine, men ikke jekslene som er fulle av amalgan.....

Skrevet

jeg fikk mitt første hull i en alder av 26 år. da etter to svangerskap....

Skrevet

Pappa hadde en melketann (hjørnetann) til han var 45 år gammel.. haha da datt den siste ut... Mobba han mye for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...