Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 er dere fornøyd med den? må kjøpe meg ny tlf og lurer litt på denne;))
........... Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 En helt grei telefon..bortsett fra at det ikke er blits på kameraet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har den og kommer aldri aldri aldri mer til å gå for sony ericsson. Kjempeteit meny og mye venting når når en skriver sms. Jeg kan heller ikke sende eller motta mms med min =( De klarer heller ikke hjelpe meg hos tele2. Jeg går for nokia igjen neste gang. Har en nokia 6500 silver slide, men den må sendes inn til reparasjon. Og når den er i orden skal jeg ikke bruke sony ericsson i alle fall!! Men det er vel en smakssak ang meny da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå