Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 I går sydde vi guttens bein hos legen. Han er snart 10 mnd og datt hos svigermor. Ska man få smertestillende??. Han skrik så mye
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Lurer jeg og på faktisk. Lillemor virker litt irritert. Har sydd i dag
Himmel og hav Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Selvfølgelig bør han få smertestillende. Gi han paracet etter vekt hvis du har, eller hør med legevakta hvor mye han bør få. Du ville vel tatt smertestillende om det var ditt bein?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 mi jente brant seg stygt på begge hender/armer da hun var 7 mnd..vi hadde kabler ved verandaskyvedøra, og de sto på ved et uhell, så hun greide da å ake seg dit og brant seg. Ble bandasjert, og legen sa fikk hun vondt så skulle jeg gi henne paracet. Så det synes jeg du godt kan gjøre visst han har smerter.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Åssen veit man om de har vondt? Hadde jeg sydd tror jeg at jeg ville hatt sterkere enn en paracet lissom
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 jeg som hadde jenta som brant seg. Med meg sa legen jeg kunne gi dobbel dose. Men hun hadde faktisk ikke vondt utrolig nok Så slapp å gi henne noe. Man høre da vel på skrikinga om de har vondt vel?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Etter n liten operasjon på små barn er det vanlig med vanlig dose paracet...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Barn som alle andre kan si ifta hvis de har vondt, ikke med ord men med skriking, jeg kan love deg at du forstår det på barnet dersom det har vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå