monca*84*j12 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg fortsetter på en egen tråd jeg... hehe.. litt lettere.. Jeg har altså pos vibber på deg ja.. Og når du sier det med jobb så får jeg inn litt.. Jeg trur du får den stillingen, men at det kan hende du vil få litt problemer siden du er gravid.. At du liksom minne dem på at de ikke har lov til og ikke ansette deg fordi du skal ut i perm.. Eller at du får en indre konflikt i forhold til om du skal fortelle om graviditet eller ikke... Det vil jo si at jeg får inn at du er gravid når det spm kommer opp, så det får meg til og helle mer mot at du er det nå... Jeg får også veldig gutte følse på deg med en gang, men det kan jo være sønnen din som jeg plukker opp.. Jeg er helt sikker på at du kommer til og få en jente en dag også, så det kan veldig gjerne være hun som kommer nå.. håper du er gravid da... syntes du skal teste i morgen jeg... er liksom spent på dine vegne=) Jeg fikk brev fra Ahus i dag med at de hadde mottatt henvisning, så jeg håper jeg kommer inn til gyn fort og at alt er i "orden" innen vi prøver igjen.. Får du noe inn rundt dette? Trur du Pergo blir løsningen min? klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 jeg føler dere får noe hjelp på et vis... føler på en måte at det skjer fortere enn dere har planlagt. jeg føler dere får en beskjed/et tilbud, som gjør dere veldig "gira"... så dere vil prøve det, og da tror jeg spiren sitter på 1.forsøk:) er litt usikker på hva det er, men heller veldig mot pergo.... går du på pilla nå? tror iallefall du da får beskjed om å slutte på den med en gang! jeg får også guttefølelse på deg.. tror du får en gutt og en jente etterpå... med ca 2 år mellom... så ganske tette;) over til det du skriver.... vi er kun to ansatte der jeg jobber, meg og en til, pluss sjefen. og de er klar over at jeg ønsker en til snart... men kan nok hende jeg kommer i konflikt med meg selv, ang om jeg skal fortelle det eller ikke... uansett vil jeg jo holde det hemmelig denne gangen til jeg er 12 uker på vei. sist fortalte vi det veldig tidlig grunnet pappa fikk diagnosen kreft, og da var det greit å ha noe posetivt og prate om også... så denne gangen skal det være vår hemmelighet en god stund... klem
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hei;) jeg vet jeg er fryktelig frekk nå, men kunne dere se på meg og. Jeg leste svaret ditt på tråden min under, LilleKnøtt;) Og ble veeeeldg nysgjerrig på den positive følelsen din;)
Elskeråværemamma Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg og ble nysgjerrig på disse vibbene/følelsene dere har... se på innlegget mitt litt lengre nede - får dere noen følelser der??? Ååå - er jo så spent så spent!!
monca*84*j12 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Hehe... Ender vel opp med desember barn likevel jeg da.. hehe.. Er ikke opptimalt, men vil jo selvfølgelig være glad uansett.. Aurora sa hun lurte på om ikke lillegutt ville komme selveste julaften.. hehe.. ville tatt seg ut... =) Går på pilla ja, mini pille.. Men jeg går på noen tabletter som krever prevansjon, så kommer nok til og gå på dem en stund.. men får se hva gyn sier... Gutt er jeg veldig sikker på selv!!!!!!! Alle har sagt gutt og jeg trur det selv også! Men to tette skal jeg ikke ha... Men hvem vet.. hehe Ok, deilig og jobbe på så liten plass da.. Jeg skal også holde det hemmelig ganske lenge.. 3mnd eller no... Så du hadde tatt en billig strimmel.. Jeg trur nok du må ta en cb el. jeg.. Men jeg fikke en følse av at du går over ikm før klart pos test uansett. Om det er nå eller senere... Kjenner litt på at det er myyyye spenning og forventninger.. Naturlig nok kanskje.. hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 jeg fikk ikke posetiv test før 4 dager over IKM med sønnen vår... men nå fikk jeg svak svak posetiv på CB.... tok den to timer etter forrige gang jeg tisset.... så nå begynner jeg å håpe her... tihi:) håper den blir mer posetiv i morgen tidlig, kjøpte en pakke med to cb i... krysset kom etter ca 1 min...
monca*84*j12 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 JIPPI... såååååååååååå morro... Er virkelig glad på dine vegne, tenk at det gikk så fort denne gangen for dere.. du får prøve med en cb dig da vet du.. hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 ja jeg får vel ta en digital, men jeg tør ikke enda... er så redd det skal stå ikke gravid på den.... liker egentlig ikke de digitale, for de er så brutale... hehe;) liker og tolke litt streker og sånn jeg... tihi;) tør ikke håpe og tro for mye enda... jeg fikk jo falsk posetiv i november med billigstrimmel.... håper jeg ser et litt tydligere kryss i morgen på testen... for det krysset kom innen 1 min på den jeg tok på dagen i dag... jeg satt jo på do i byen så kunne ikke være der inne så lenge heller liksom... hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå