Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg gleder meg. Det blir så spennende. Håper babyen ligger sånn at vi får se om det er jente eller gutt. Mange sier de føler på seg hva det blir, det gjør ikke jeg. Jeg aner ikke. Men, på fredag er det stor sannsynlighet for at jeg får vite det. :-) :-D Jeg kan nesten ikke vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så spennende må venter ril den 12 februar jeg da..Synes det er litt sent med tanke på få termin men...De vet vel hva dem driver med=))) Eneste jeg vet er at eneste gangen fostrene er like store er mellom 16-18 uke da kan termin bestemmes best jeg fått min time i uke 19-20--

Noen som fått samme?

Skrevet

Skal på UL på fredag jeg og:) 18+2 blir jeg da. Gleder meg så!! Teller nesten timer. Håper også å få se kjønn, og at alt er bra selvfølgelig.

Skrevet

Så gøy!

Gleder meg også til ordinær UL, dette er så spennende!

Wonder: Jeg har time til UL i uke 20 jeg også. Blir litt stressa av det, men det er som du sier; de vet vel hva de driver med. Babyen kommer når den kommer uansett, UL-termin eller ikke.. Jeg har fått time 9. februar.

Skrevet

Lykke til, dere også!!!!! Familie og venner er helt overbevist om at jeg skal ha jente. Svigermor håper DESPERAT på jente, så hun tror jeg får gutt:-). Har dere en sånn jente eller gutte følelse? Dette er mitt første barn, så jeg har jo ingenting å sammenligne med. Jeg er bare 17+3 på fredag. Håper ikke det er for tidlig. Vil jo at de skal kunne se mest mulig.

Skrevet

Første barnet her og. Har hatt en feeling på at det er gutt lenge nå, så blir spennende å se om det stemmer. Blir selvfølgelig like glad uansett hva slags kjønn det er:) Lykke til på fredag! Vi får komme med en oppdatering etter UL:)

Skrevet

Ja, kom med oppdatering på fredag, "ninen84_med baby i magen"!!

Skrevet

jeg har ul neste fredag, 19+4 da. Har forøvrig vert på 6 ul allerede, venter tvillinger og fått termin 23 juni. siste mens termin er 9 juni så et sprik på 2 uker. slik var det også med jentene mine, forskjøvet term mye etter ul og de kom fiks ferdige alltid etter siste mens termin.

Hadde sterk guttefølels med hun første, ut kom ei jente=)

Lykke til alle sammen=)

Skrevet

Det var visst ikke ordinær ultralyd likevel. Det var legen min som var bekymret siden jeg har vært så kvalm, og gått ned i vekt. Legen på KK skulle bare se om alt var bra. Så det ble en slags ultralyd likevel.

Vi fikk se at den lille sprellet og vinket :-D. Veldig aktiv sa legen. Det lille hjertet banka så fint(140 i min. ca) Og ut fra det han kunne se, sto alt bra til. DET er jo det viktigste. Men det ble en kjapp UL. Han gikk ikke så grundig til verks. Kunne ikke se hvilket kjønn det var. Har fått time til ordinær UL 2 februar. HÅPER vi får se hvilket kjønn det er da.

Før vi tok UL sa legen at jeg nok ikke hadde kjent liv ennå. Jeg sa at jeg har kjent noe veldig lenge,men kunne jo ikke med sikkerhet si at det var ungen. Jeg har ikke vært gravid før, så hva vet jeg. Men da han fikk se hvor livlig babyen var, sa han at det var nok den jeg kjente ja. :-D.

Skrevet

Jeg skal også på ultralyd 2.februar, gleder meg helt vilt!! Det er tidlig ultralyd for meg, men jeg vil være minimum 14 uker på vei da, så jeg håper også på å se kjønn. Er så nysgjerrig:)

Håper neste uke går fort! :)

Skrevet

Jeg har også fått time til ultralyd i uke 20. Skal dit den 5.februar og har termin den 28.juni. Gleder meg veldig til å se den lille tassen med egne øyne, men er også litt skeptisk, som deg, med tanke på fastsettelse av termin. Jeg velger uansett å stole mest på min egen beregnede termindato. Den har stemt ganske bra i mine to tidligere svangerskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...