Gå til innhold

Ooooops!! Hva tror dere??? ang å treffe EL etter test - HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat begynt med aktiv prøving av å bli gravid. har hatt korte sykluser i det siste - forrige gang varte den kun 22 dager - ellers pleier den å være noe lengre (25 dager). Fikk forrige mens mandag 12. jan (altså kunn 22 dager etter forrige mens) og kjøpte for første gang EL-tester igår (mandag 19.jan). Da var de to strekene omtrent like tydelige (Teststreken var eventuelt en prosent svakere). Idag var teststreken svært svak. Vi hadde sex i går kveld og idag ettermiddag - etterpå dro mannen rett på jobbtur....) har vi truffet El da mon tro??? På ei internettside (billige-tester.com) kalkulerte de at jeg hadde EL fra lørdag 17.jan til onsdag 21. jan denne måneden hvis sylusen er 22 dager... angrer nå på at vi ikke hadde sex i helga, men vi var slått ut av influensa.... Mannen kommer hjem sent i morgen kveld, bør vi hoppe i høyet, eller tror dere vi har truffet EL for denne gang?? eller var vi muligens for sene?? Burde vi ha kjørt på i helga som var?? Er så ny på dette, men vil så gjerne bli gravid med nr 2 fortest mulig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen....????

Skrevet

Hva med å bare la sex være sex, og ha det fordi du vil og ikkje fordi du "må" pga no el...? Eg har akkurat starta greiene sjøl eg nå, så ekje så inni det enda.. Men..har lova megsjøl at eg ikkje ska ha sex kun for å få te å lage en baby.

Ble veldig mye sånn.. "burde vi hatt og da og da og da?" spørsmål fra deg...

Men uansett.. Ønske dåkker lykke til :) Håpe dåkker traff!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...