Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg får overgangsstønad og dette er min eneste inntekt. Jeg har en stilling som ringevikar,men dette er altså bare en liten inntekt og ikke hver mnd. Da er overgangsstønaden hovedarbeidsgiver ikke sant? På skattekortet... Jeg fikk nemlig nå trekt 36 % skatt, men det er jo det som skal trekkes på min bi-inntekt. Irriterende,for d ble da trekt over 3000 mere i skatt en vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå