Huldretussa Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Eg er gravid i veke 4+4, men kjenner ingenting til graviditeten. Dei første dagane etter positiv test var eg veldig oppblåst i magen, men dei siste tre dagane har eg ikkje kjent nokon ting. Er heller ikkje trøtt, har ikkje ømme pupper og er ikkje kvalm. Er det andre som har det sånn?? Forventer liksom at det skal skje litt meir i magen... Men det kjem vel etterkvart!? Så lenge testen er positiv og mensen uteblir er eg vel gravid!
aprilspøk Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer! Det er nok helt normalt å ikke kjenne så mye til graviditeten. Med vår første følte jeg meg ikke gravid de første 14-15 ukene.. Bare vær glad du! Ømme bryst kommer vel litt senere, rundt uke 6-7 kanskje..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Sånn hadde jeg det også i begynnelsen. Var sikker på at når jeg først ble gravid så skulle jeg få alle symptomer helt fra begynnelsen. Men nei da. Merket ingenting før kvalmen og oppkastet slo til for fullt i uke 6. Hadde det ikke vært for at jeg har spydd stort sett hver dag i over 9 uker nå (og sett den lille på UL) så hadde jeg egentlig ikke merket så mye til magen før jeg begynte å bli hardere over symfysen i uke 14.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Sånn hadde jeg det med første mann - kjente ikke så mye til graviditeten før jeg var en 12-14 uker på vei, litt kvalm innimellom, men minimalt... Denne gangen med nr 2 derimot - kom det kastet på meg kvalme, svimmelhet, uvelhet, ømme bryster, tretthet og masse hormonspill, når jeg var 3 + 2, testet klart positivt samme dag (6 dager før IKM) og er sykmeldt og ligger bare på sofaen og orker ingenting. I dag er jeg 4 + 4. Vær glad for at du ikke har symptomer, jeg skulle gjerne ha vært kvitt mine... Lykke til =) Klems
Huldretussa Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Takk for svar! Eg får nok berre vere glad for at eg ikkje merker så masse til graviditeten, ja.. Vil tru det dukker opp nokon symptom seinare! Men blir liksom litt redd for at "det ikkje skjer noko der inne".. Vanskelig å tru at ein er gravid når alt er som før! Håper vekene framover går fort, har så innmari lyst til at dette skal gå bra!! Håper ikkje symptoma er alt for ille hos dokke.. Masse lykke til!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Hei på deg:-) Jeg har det akkurat som deg...er 5+3 i dag, og har såvidt noen symptomer. Øm i puppene har jeg vært helt siden før jeg tok test, men var mer uggen og vondt i hodet før..vanskelig å si om det er psykisk og men. Er i hvertfall vår første så har ikke noe å sammenlikne med, og venter egentlig bare på å føle med gravid. Tror jo ikke det er noen spire innider :-/ Venter bare på å få tatt en UL jeg nå, men har første tilmen hos fastlegen om 3 uker. Vi får bare smøre oss med med tålmodighet og slå oss til ro med at det går bra...er jo større sjanse for det enn motsatt da. Men er nok det at vi vil kjenne at det er noe som skjer.... ;-) LYKKE TIL:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå