Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Han mote jan thomas.. Bare jeg som liker han? Synes han virker så utrolig koslig. Sikkert gøy å være med på shopping ilag med han.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Han er hyggelig, koselig og alt der i pressen/media...men har nesa i sky og skikkelig overfladisk og teit når kamera er slått av... - ikke la deg lure.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Kanskje han er blitt litt høy på pæra etter at han er blitt så populær? Jeg har alltid likt han kjempegodt.. Synes han virker så god. ) Men synes det er kjedelig hvis han er som du sier over her..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Han er sikkert så koselig atte. Med positive og negative sider. Men som alle andre har han sikkert dårlige dager også. Sikkert ikke bare bare å gå rundt å skal gjøre noe, hvis man stadig blir stoppet ect, så hvis man da har en dårligdag i tilegg, så kanskje man avviser oppmerksomheten på en litt brå måte, Å at noen da dømmer han som arogant.
☆Anonymia☆ Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Syns også han virker veldig koselig på tv'en.. Kjedelig om han er sånn som den over her sier da..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Tror de fleste sm har hatt en bli-ny-dag med han, er veldig fornøyd. Han ser visst DEG når han er sammen med DEG. Tror ikke han er overlegen og høy på pære, men litt amerikansk overfladisk er han nok, men han har jo tross alt bodd der. Tror han leverer jeg, uansett om det er kameraer der eller ei:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå