Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Fikk mail fra styrer i juniors barnehage. Innholdet var sensitiv informasjon om et av de andre barna i barnehagen, skulle sendes til en bestemt person, men var sendt til alle på styrers mailliste! Dvs iallefall alle foreldrene... Og sikkert mange flere også! Huff, tenker på foreldrene til dette barnet nå. Alle unnskyldninger i verden kan jo ikke gjøre dette ugjort.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Da hadde jeg fly forbanna visst det hadde vært ang mitt barn. Sånt skal ikke skje. Hade blitt oppvask da ja
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Var det noe "skummelt" som sto der da? Er jo ikke alt som er så farlig om lekker ut..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 uff da, nei dette skal ikke skje.. ta det opp med barnehagen, barnehagen har jo taushetsplikt...og de skal ha rutiner slik at slike glipper ikke skal skje!! Grusomt for de det gjelder...
Miss Misantrop Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Man sender ikke sensitive opplysninger på mail.
*toppris* Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 oj, nei jeg hadde ikke vært fornøyd... slikt skal ikke forekomme i det heletatt, ja alle er mennesker, men... nei... fyfyfy
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Vel, skummelt og skummelt.. Dette er et barn med atferdsproblemer, og det var det det omhandlet. Vi visste jo allerede at dette var et barn som trengte ekstra oppfølging, men jeg syns likevel at det er uhørt av styrer å ikke være mer forsiktig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 hæ??? stemmer dette?? Enig med siste her...man sender ikke sensitive opplysninger på mail. Jobber selv med med barn som ofte må henvises og jeg har ALDRI sendt noe som omhandler navngitte barn på mail. Høres veldig uprofft ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå