Gå til innhold

Oioioi, dette skal ikke skje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra styrer i juniors barnehage. Innholdet var sensitiv informasjon om et av de andre barna i barnehagen, skulle sendes til en bestemt person, men var sendt til alle på styrers mailliste! Dvs iallefall alle foreldrene... Og sikkert mange flere også! Huff, tenker på foreldrene til dette barnet nå. Alle unnskyldninger i verden kan jo ikke gjøre dette ugjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg fly forbanna visst det hadde vært ang mitt barn. Sånt skal ikke skje. Hade blitt oppvask da ja

Skrevet

Var det noe "skummelt" som sto der da?

Er jo ikke alt som er så farlig om lekker ut..

Skrevet

uff da, nei dette skal ikke skje..

ta det opp med barnehagen, barnehagen har jo taushetsplikt...og de skal ha rutiner slik at slike glipper ikke skal skje!! Grusomt for de det gjelder...

Skrevet

Man sender ikke sensitive opplysninger på mail.

Skrevet

oj, nei jeg hadde ikke vært fornøyd... slikt skal ikke forekomme i det heletatt, ja alle er mennesker, men... nei... fyfyfy

Skrevet

Vel, skummelt og skummelt.. Dette er et barn med atferdsproblemer, og det var det det omhandlet. Vi visste jo allerede at dette var et barn som trengte ekstra oppfølging, men jeg syns likevel at det er uhørt av styrer å ikke være mer forsiktig.

Skrevet

hæ??? stemmer dette?? Enig med siste her...man sender ikke sensitive opplysninger på mail. Jobber selv med med barn som ofte må henvises og jeg har ALDRI sendt noe som omhandler navngitte barn på mail. Høres veldig uprofft ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...