Gå til innhold

Mitt liv uten bil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er et mareritt:( I går brukte jeg 1,5 timer på en strekning som tar 10 min med bil. I dag brukte jeg 2,5 timer på samme strekning fordi jeg måtte levere i bhg først. Lei, lei, lei.......:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på all gratis trim du får! Det var det jeg trøstet meg med da jeg spaserte til barnehagen i regn og stiv kuling i dag.

Skrevet

Ingen trøst for å si det sånn...... tenk hvor mye jeg kunne trent de 5 timene det tar meg tur - retur.....

Skrevet

Du er ikke alene. Her er det bussing og vandring eeeeevery day. Har heldigvis en snill mor som låner meg bil hvis jeg ber pent, men kan jo ikke spørre hver uke synes jeg.

Så jeg vet hvordan føttene dine har det ;-)

Skrevet

HUff..skjønner deg godt. For ikke mange mnd sia så hadde jeg ikke lappen en gang, det som nå tar 20-30 min ( handle på "nærbutikken") tok da minst 2 timer med buss eller hvis vi skulle gå.... Får håpe det ordner seg for deg slik at du får bil igjen snart...uholdbart i lengda å leve slik.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan føret er hvor du bor, eller din generelle tilstand, men hvis du er billøs og ikke har muligheten for noen ny bil med det første, hva med sykkel og tilhenger?

Kjipt og tungvindt, men litt fortere enn å gå... (om du ikke allerede sykler, da har jeg ingen råd til deg)

Skrevet

Ikke mulig å sykle slik som føret er her nå. Jeg går heller ikke så veldig mye. I dag kjøret jeg buss, buss, tog, buss, buss. Er altfor langt å gå.... jeg går jo tross alt 8 timer på jobb også.

Skrevet

Jeg føler VELDIG med deg! Har verken bil eller lappen og er alene med jenta mi.. Jeg går vanligvis til og fra bhg, tar 20 min hver vei.. Mandag brukte jeg 1t 15min til bhg, og 2 timer hjem! Det er et MARERITT! Syns så synd på lille jenta mi også, som må bruke så mye tid på til og fra bhg, som hun heller kunne brukt på å leke å slappe av hjemme.. Jeg vurderer faktisk å ta opp forbrukslån bare for å få tatt den h...... lappen, men det er vel ikke det lureste heller...

Skrevet

Faktisk så er vel lappen det lureste man kan bruke et forbrukslån til hvis man ikke har så mange andre muligheter. Hvis ikke så anbefaler jeg at du sparer så mye du klarer å sette av, ikke vent og vent og vent som jeg gjorde...var 29år og 3 barns mor før jeg kjørte opp, da MÅTTE jeg, kniven på strupen rett og slett. Skulle jeg tatt buss med unger til og fra så hadde det tatt 2-4 timer hver dag, alt etter om jeg skulle lese hjemme eller på skolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...