Lilletrollogmamma Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg skal ha permisjon fra 10. august. Jeg har jobbet frem til nå, og har vikariat ut april. Etter det blir det nok en mnd opphold før jeg skal ha sommerjobb frem til permisjon. Får jeg da det som jeg har i lønn i sommerjobben, eller får jeg gjennomsnitt fra siste tre år? Noen som vet?
It's all about me Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Av de 10 siste månedene tar de ut de 6 beste, og så får du snittet av dette.
Lilletrollogmamma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 å? Da gjelder det å jobbe som bare rakkern nå da?
Kamomille Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Det er ingen regel som sier at de skal ta de 6 beste månedene. Hvor får folk det fra?? For de med ujevn inntekt tar man gjerne gjennomsnitt av de 3 siste månedene. Men de kan gå så langt tilbake som et gjennomsnitt av de siste 10 månedene
Lilletrollogmamma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg mener jeg har hørt at de kan ta gjenomsnitt av siste tre år...men har også hørt at en får det man har når men går ut i permisjon. Det fikk jeg forrige gang, men da hadde jeg hatt samme lønn en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå