Mammarama=) Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har nettopp vært å skjært vekk to føflekker med lokalbedøvelse.. Å skal si det var liv i magen under inngrepet.. Jeg har egentlig ikke kjent noe særligt til liv før, men nå var det tydelige spark=) Likte vel ikke at noen var slemme med mamma.. Jeg er 16+4 i dag..
snellapella Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Spennende! Er selv 15 uker på vei med nr 2 og merker at det kribler og kiler mer og mer i magen.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hei hei:) Så kjekt at du kjenner liv! jeg har faktisk gjort det samme selv i dag, fjernet èn føflekk da:) Gjør faktisk litt vondt nå som bedøvelsen er gått ut.. men babyen min virker veldig uanfektet av det hele da ...
Mammarama=) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Hei hei ojoj. Jeg kjennte at det var vanskelig å sove i natt, ikke det at det var så vondt, men vanskelig å finne en god stilling å sove i.Jeg fjernet en på ryggen og en i lysken.Har ligget å vridd meg rundt og rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå