lÅktiHaUDe Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 I dag har vi vært og satt inn slange fra nese og ned i magen på jenta vår som er 5 år. Hun var våken når dette ble gjort. Ikke en tåre kom, ei heller noen protester. Når legen ba henne svelge gjorde hun som hun ble bedt om. Gjett om mor er stolt. Det var dagen vår, som jeg synes ble så positiv at jeg ville dele den med dere. Ha en ellers strålende dag alle sammen
NoDoubt Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Kjempe flink jente:-) Du har all grunn til å være stolt:-) Hvorfor måtte hun gjøre det?
lÅktiHaUDe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Hun skal teste reflux. Hun hadde reflux da hun var mindre, så nå skal de sjekke det igjen fordi astmaen har vært ille i 2008. Så da får vi vel vite mer imorga Ja ikke farlig å ta med jenta på sykehus når hun er så flink. Var to foreldre som smilte fra øre til øre idag, fordi vi hadde gruet oss slik til dette (uten grunn hehe)
NoDoubt Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jenta vår på 4 1/2 år er og veldig flink når det gjelder sånt:-) Herlig!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 ja, all grunn til å være stolt:)
alvis Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Ja, da var hun jammen flink. Tror ikke jeg hadde klart meg så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå