Gå til innhold

blødning etter innvendig ultralyd


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er ca 7+4 idag og var på ultralyd idag og fikk se en bitteliten skatt som lå akkurat der h*n skulle være og hjertet banket! Var bekymret på forhånd pga bittelitt brun utflod, men jordmor sa det ikke var noe å tenke på. Alt så som sagt fint ut og jeg pusta lettere og spydde på vei hjem..så kvalmen er her... men nå har jeg blødd litt i trusa, ferskt blod, kan det komme av innvedige ultralyden? Skjøre slimhinner pga det?

Æsj skikkelig ekkelt. Jeg som hadde begynt å roe meg litt... har ei datter på 17mnd fra før og hadde ikke så mye som en brun strek i trusa med henne..men de sier jo at svangerskap kan være så forskjellige... hmm

anyone??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på innvendig ul idag, og begynnte å blø da gyn sjekket livmortappen...hun sa det var helt vanlig, og at det ville slutte i løpet av dagen...nå er det såvidt antydning til litt brunt når jeg tørker meg;-)

Skrevet

hei igjen, jeg var ganske sent på ultralyd igår.Litt over kl 17. Merket ikke noe i trusa før ca kl 21.. det var litt rødbrunt.. la meg i ellevetiden, kom ikke noe mer da, idag når jeg stod opp tidlig imorges var det ingenting på papiret.. men så når jeg stod opp nå i formiddag kom det litt sånn som igår kveld. Kanskje det lå igjen fra igår og kom nå når jeg var oppe og gikk litt? Har som sagt ikke kommet mer, men regner vel med at det kommer litt mer brunt? Håper jo det vil slutte, men har søkt rundt litt i gamle tråder her og det virker som det er ganske vanlig... selv om det er ekkelt å oppleve...

 

 

Skrevet

helt vanlig, de røsker jo litt oppi der.

 

og blod bruker gjerne litt tid på å komme ut. jeg mener, du vet jo hvordan det kjennes ut oppi der, mange små kroker og kriker hvor bloddråpene kan gjemme seg og komme ut på et annet tidspunkt.

 

 

Skrevet

hehe ja, stemmer jo det! Men da tror jeg at jeg skal ta det med ro og tenke på at jeg fikk se minien med bankende hjerte igår:) Går jo helst bra om man har sett det ettersom jeg har forstått, er vanskelig å bare tenke at man skal nyte graviditeten når man er en stor tenker som meg..hehe.. veldig flink til å lese og gruble osv..har f.eks ikke særlig ømme pupper,men så har jo kroppen min vært igjennom det før..og jeg er veldig kvalm, spyr innimellom, sover mye osv andre tegn på at jeg er gravid! hehe

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...