Spira31 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 hei er ca 7+4 idag og var på ultralyd idag og fikk se en bitteliten skatt som lå akkurat der h*n skulle være og hjertet banket! Var bekymret på forhånd pga bittelitt brun utflod, men jordmor sa det ikke var noe å tenke på. Alt så som sagt fint ut og jeg pusta lettere og spydde på vei hjem..så kvalmen er her... men nå har jeg blødd litt i trusa, ferskt blod, kan det komme av innvedige ultralyden? Skjøre slimhinner pga det? Æsj skikkelig ekkelt. Jeg som hadde begynt å roe meg litt... har ei datter på 17mnd fra før og hadde ikke så mye som en brun strek i trusa med henne..men de sier jo at svangerskap kan være så forskjellige... hmm anyone??
dinadina Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 I mitt forrige svangerskap blødde jeg etter alle de tre innvendige ultralydene jeg hadde, mens jeg i første svangerskap ikke blødde en dråpe. Hvis du fortsetter å blø bør du kanskje ta kontakt med lege, men hvis det var bare den ene lille blødningen tror jeg du kan ta det helt med ro :-)
Spira31 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Hei igjen. Oki.. det kom litt idag når jeg stod opp også(men tenker kanskje det kommer fordi jeg har ligget i sengen siden igår kveld..).. litt sånn rødbrunt i fargen, nevnte det når jeg ringte til legekontoret for å få utvidet sykemeldingen og de sa ikke noe på det, men skal dit imorgen for å hente så kan jo spørre der igjen hvis det skulle komme noe særlig mer. Hvor lenge etter ultralydene merket du "brunt i trusa"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå