Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 flere ganger i dag ha jeg kjent "spark" i magen. Men er bare i uke 10 så det er altfor tidlig. Kan det være leamus? eller har jeg totalt bommet på terminen? Lol, spennende. Når kjente dere spark for første gang?
☆Anonymia☆ Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg kjenner spark hele tiden,opptil flere ganger til dagen.... Og jeg er ikke gravid engang.....=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har hatt leamus i magen de siste 3 dagene, spesielt etter trening, og jeg er ikke gravid =))
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Var der en stund jeg også. Før jeg ble gravid. Syntes det var helt fantastisk å bli mamma, men samtidig ble det veldig tomt inni magen. Har derfor bestemt meg for å nyte dette svangerskapet til sitt fulle, synes til nå dagene bare har flydd, venter veldig på liv
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Åh jeg er ikke alene:) Trodde det ikke gikk ann jeg men nå har jeg ett ord på det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå