(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Den er jo ikke ferdig før i morgen men jeg gleder meg allerede til å spise den. mmmm. hehe. bare 35 karber i hele kaka! *fnis* snakk om å være godissjuk.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 jøss hva slags drømme kake er det? send oppskriften?!
Hellinor Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Tenker det er noe slikt ; :-) Bunn: 1 pose mandler Romtemperert smør Fyll: 1 boks sæter rømme 1 boks philadelphiaost 1 boks fløte 1 pakke heistad sukkerfri gele pisk fløte, bland i rømme og ost. lag gele med halv mengde vann, rør i når avkjølt (ikke stiv).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 hehe.. Gerds Ostekake.. 250 gram finhakkede mandler 100 - 150 gram smør jeg smelter smøret men man kan visstnok bruke romtemperet smør også. bland mandler og smør og ha i forma. (sånn springform vettu) 1 pk philadelpia naturell 1 boks seterrømme 1 boks fløte 1 pakke heistad gele (jorbær eller bringebær) eller Confecta sin lime gele. (sukkerfri gele, går også ann å bruke fun light saft med gelatin) Kok vann til gelen, men bruk kun halvparten av vannet som står på pakken. Kjøl den ned. Bland kremosten med seterrømmen og rør den klumpefri. Visp krem av kremfløten Bland alt sammen og hell det over bunnen. Sett i kjøleskap til neste dag. nam nam nam.
line_n & sara Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 hvor selges denne geleen? helsekost, eller vanlig butikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå