ønskersmått Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei:) Jeg har altså ikke fått mensen, men slår heller ikke ut på test (verken billigteststrimler eller test kjøpt på apoteket) Forrige syklus var på 26 dager, nå er jeg på 28. dagen (har tidligere hatt 28 dagers syklus) Er jeg da egentlig 2 dager på overtid nå? regner man det slik? Jeg har hatt endel symptomer som jeg ikke har hatt før; * veldig ømme bryster * stikkinger rett under ribbeinda * krampeaktig vondt helt nederst i magen hvis jeg reiser meg fort * og ekstremt sulten kan våkne av dette på natten også... Den testen man tar hos legen er den sikrere enn de man kjøper selv? begynner å bli helt tussete av å vente... har heller ikke hatt brunaktig utflod før mensen slik jeg har hatt de andre gangen vi har prøvd, men likevel fått mensen, noen som vet hva det kan være? Jeg håper det er noen som tar seg tid til å svare:)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei:) Jeg var nettopp gjennom det samme som deg forrige pp...ingen mens kom og bare negative tester..Har alltid hatt regelmessige sykluser,på 26dager +/- 1 dag... Hadde også en liten blødning 9dpo..så håpet jo det var festeblødning...men den gang ei,mensen kom 14dager på overtid,noe jeg aldri har opplevd før...Så jeg har nok sikkert hatt veldig forsinka eggløsning da..så denne pp skal jeg el-teste!!! Men det kan jo også hende att du produserer Hcg seint også da:) Så om mensen ikke er kommet på noen dager,så kan du jo ta en test til!! Ønsker deg lykke til!! Håper du slipper å få tanta på besøk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå