umuliusen Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Noen som er kjent og vet om noen litt "kule" og annerledes butikker i Stavanger?
nemo_nemo Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Spørs hva du er ute etter, men besøk ihvertfall Nedre Holmegaten - den gaten med alle de knæsje fargene på husa. Finnes også mmmm deilig kafe i samme gata som heter sjokoladepiken
Den lille blå smurfen Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Magasin blå er full av supre (men litt dyre ) butikker særlig barneklær! For ikke å nevne Marimekko butikken...
Staark Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Butikken "Ting" har utrolig mye stilig (og fargerikt). Ting og duppedingser til kjøkken, bad og ja...Fin plass å kjøpe gaver Den ligger i gaten mellom H&M-senteret og inngangen til Storsenteret, husker ikke adressen, men om du går rundt i byen så ser du den sikkert. Dolly Dimples, Peak og Lime er nabo-butikkene. Vet ikke hvor gammel du er, eller hva du liker av klær, men mine slektninger (de i tyveårene først og fremst) liker å handle klær på Leatherman på Straensenteret, det er litt utenfor sentrumskjernen (Nabo til hovedpostkontoret i Haakon 7. gate) Selv liker jeg meg igrunnen best på kjøpesenteret Kilden (-men dit må du ta buss fra byen i ca 5 min, buss nr 2 og 3 blant annet fra jernbarnestasjonen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå