Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Var i komite i dag, så guttongen gikk alene sin runde i løypa. Hadde avtalt med en annen mamma om å¨ ha et lite øye med ham. Satt å tok i mot påmelding og inn kom ei bittelita frøken med skisko labbende. Hvor gammel er hun da spurte jeg, vet jo hvem foreldrene er og mente at jenta skulle være sånn ca like gammel som min lillemor! Joda, hun var 19 mnd og allerede flink å gå på ski!!!! Min lillemor er 18 mnd og har akkurat funnet ut at det kanskje går an å gå på to bein istedet for å krype!!! Uten å holde seg i noe altså! Ble helt satt ut jeg! Gleder meg til neste gang når jeg får se henne i aksjon! Andre med så små som går på ski? artig at hun er så flink allerede, vi trneger sånne i skilaget! Var SÅ fullt i dag. 26 barn som gikk, og det er MYE til her å være!
iznogood Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Flinke gutten din! Og flinke småtulla! både hun på ski og lillemor som har knekket gå-koden. Mest imponerende jeg har sett her hjemme var mellomsten i full fart på in-line skøyter da han var 2, 5 år. Desverre bor vi ikke sånn til at vi omtrent noensinne ser snøen :-( (jeg er sikker på at vi hadde vinter da jeg var liten!) vill forresten også si at jeg synes det er så kjekt å lese alt du skriver :-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 iznogood; hyggelig å høre at du liker det jeg skriver!! Guttongen elsker å gå på ski, og trener iherdig. Han får ofte tilbakemedling fra de voksne at han er helt "rå" å gå på ski, en skikkelig racer. Til nå denne sesongen har han gått ca 25 km totalt! Så får vi se da, om det aknskje blir skikarriere på ham etterhvert. Jeg skal iallefall ikke legge hindringer iveien for det! Men pusher ham heller ikke. Eller jo, bittelitt.. Vi er jo på skirenn hver tirsdag og på ridning mandagene. Før de startet opp med skirenn gikk vi på trening i regi av skilaget på torsdagene. DEtte kuttet jeg ut da skirennene begynte. Syns det er nok med to aktiviteter pr uke. Han er jo 6 år, født i 02, og dette er 4 sesongen vi er med på tirsdagsrenn! Så han er jo godt kjent, og som sagt så er det et lite miljø her, så alle kjenner alle og ser etter ungene. Er SÅ koselig med akffe, vafler og saft etterpå. Håper å slippe unne fotballen..... kabn ikke fordra fotball, men er det det han ønsker, så må jeg vel stille opp på det, men da må enten ski eller hest vike. Er de to idrettene som ligger mitt hjerte nærmest! Jeg er SÅ glad for at vi bor sånn til at vi har snø om vinteren!! Nå må jeg vel gjrøe noe tilgangs her. Sitter på jobb! Hilsne Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå