Gå til innhold

'må' man ha barnebursdag for en som blir 2??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere bare fam besøk el full pakke m barnebesøk? bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de bh jeg har jobbet er det få som har det før 3-årsdagen.

Skrevet

Vi har bare hatt familiebesøk frem til nå og snuppa blir 4 til våren. Blir nok barnebursdag i år :o)

Skrevet

her var det ikke barnebursdag før ho ble 4 år. Før det var det bare familiebursdag.

Skrevet

Nei, har ikke hatt det til noen av mine. Syns de er alt for små til det.

Eldste har sin første barnebursdag nå når han blir 5 år.

Skrevet

Vi hadde barnebursdag når snuppa ble 2 år :)

Skrevet

Ingen i barnehagen hadde 2 års feiring. Kun en i barnehagen har hatt barnebursdag ved 3 år, resten begynte ved 4 år.

Ellers har vi hjemme hos oss hatt et selskap med kun familie og et selskap med våre venner og barna deres fra 1 år, ingen "ren" barnebursdag.

Skrevet

Vi har hatt barnebursdag fra 1 år... Kanskje like mye for oss foreldrene, vi er en vennegjeng med jevngamle barn. Koselig å møtes! :) Men barna storkoser seg, de er jo også sosiale av seg.

Skrevet

Nei vi hadde ikke det da småen ble 2 år i november, tviler på at det blir det før han er 4 år.

Skrevet

Vi har kun hatt familie i bursdag til nå. Blir 4 år i år, så kanskje det blir barnebursdag i år, tror jeg skal se det an om han blir invitert i noen eller ikke...

Men vi har blitt invitert i barnebursdager til babyvenner som både er 1 og 2 år vi...

Skrevet

Vi har invitert nabobarn fra 1årsbursdagen av til begge jentene.

Er et par naboer som ikke har gjort det - noen orker ikke og noen har ikke stresset med det siden de følte de hadde nok å gjøre.

Har ikke tenkt noe negativt om det.

Før de kommer opp i 3-4 årsalderen er det jo vi mødrene som har den aller største gleden av det ;)

Skrevet

absolutt ikke!

Gjør det DERE føler for, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...