*Nelly* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 synes dette virker interresangt.. noen som er med og kan fortelle litt om det.. ?
engajente Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei Jeg har vært med, er veldig greit. Du får 3 ekstra UL (på stovner helsestasjon) Du må også gå med ett sånn bånd med skrittmåler to ganger, den kan være litt irritabel å gå med, men du "glemmer" den iløpet av første dagen. Ellers er det også en sånn glukosetest. Den kontrollen tar 3 timer fra morningen av. Ellers er det noen spørreskjema som fylles ut, men det gjøres i sammarbeid med JM Det tror jeg er det som er, skal vel være noe etterpå også, men det vet jeg ikke noe om ennå? Noe annet du lurer på så spør så skal jeg se om jeg kan svare Lykke til
*Nelly* Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 ringte du, eller sendte du de mail.Evnt i hvilken uke? er det bare for damer med risiko for svangerskaps diabetes? og i hvilken uke starter kontrollene..?
engajente Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg ringte dem, mener de ville ha første kontrollen rundt uke 10. Den er for alle!! de vil ha med flest mulig så de kan se nærmere på problemet rundt svangerskapsdiabetes og hvem som er mest utsatt.
*Nelly* Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2009 skikkelig raske svar jeg får..hehe.. det er bra.. tusen takk.. Jeg sendte de mail med spørsmålene mine, men ikke fått noe svar. da kan jeg evnt ringe de når jeg nærmer meg 10 uker..
engajente Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Ikke sant, er helt på hugget Det kan du nok, evt så får du sende en purre mail.. Lykket til videre.... glad jeg snart er ferdig jeg da
*Nelly* Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2009 takker en gang til for svar.. og masse lykke til..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå