Gå til innhold

oi.... TO streker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en test til morgenen, og glemte å se på den...

sjekk stressa på mårran....;)

men da jeg kom hjem var to helt tydelige streker der... begge to røde, eller mer lilla er de vel på denne testen... (kasett test)

tenk om vi virkelig har klart det nå da... vet jo at man ikke skal se på testen etter 10 min... men guuuuud så sinsykt mange negative tester jeg har tatt... bare denne og forrige mnd har jeg tatt 30!! tester... *flau*

så kan vel kalle meg harbarka testoman...

iallefall... har alderi opplevd to så tydelige streker før med farge,.... har fått endel skygge streker, men da er de gjennomsiktige når jeg tar de opp mot lyset... så det er ikke skygge strek heller...

tørr ikke ta test i morgen tror jeg, for er så redd den skal bli negativ nå...

skal prøve å vente til Fredag da IKM er..

har noen symptomer da:

veldig ømme bryster og klør på brystvorta

stikking i lysken, og litt i tissen

veldig øm i magen

mensmurring

håper sååå nå!!! fader ta at jeg ikke kikket på den testen før det var gått 10 min......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååååååååå så spennende!!!!!!!!!!!!!!! Satser på at det har klaffet vi tenker jeg... hehe...

heldige du=)

klæm

Skrevet

Det høres skikkelig spennende ut jah! Håper du får en knall positiv test i morgen, husk å se på den da:p

Lykke til! Husk å gi en tilbakemelding da!!:)

Skrevet

å ja jeg håper veldig at jeg er gravid nå... for vi har bestemt oss for prøvepause viss jeg får tr nå....

skal gi oppdatering jeg, viss jeg tør teste igjen i morgen.... hehe;)

hva føler du da monca?? du som har litt evner??:)

ble helt sjelven da jeg kom hjem i dag... tenk viss vi er så heldig at det har klaffet nå.... det er jo helt utrolig.. siden vi brukte 14 mnd med sønnen vår!!!.....

Skrevet

Oj oj oj !! Så spennende LilleKnøtt !! Håper virkelig at du er gravid !!! :)

Skrevet

oi så spennende, ta en test i morgen da hehe:) håper du er gravid, gi lyd fra deg om du tester da.

Skrevet

Det samme skjedde meg og jeg var gravid;) Håper masse på deg!

Skrevet

hmmmm er ikke godt og si liksom.. Jeg har jo en veldig god følse det har jeg.. Men den kan jo være preget av positiviteten i innlegget ditt og at jeg ønsker veldig at det skal klaffe for deg.. Jeg tenker fortsatt Mars på deg.. Men kanskje det er noe annet stort som skal skje da..

Jeg krysser uansett fingrene mine for deg...=)

Skrevet

Gratulerer!!! :-D

Skrevet

takk for optimismen alle sammen:)

monca...

jeg får vite i mars om jeg får fast jobb eller ikke da... er ansatt i et vikariat frem til 1. mars... og får kanskje denne stillingen fast:)

men det har jo ikke så mye med graviditet å gjøre da...

kanskje lettere å se på når jeg føder??

jeg føler du blir gravid med en gang dere begynner å prøve igjen nå:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...