Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hva er galt med kroppen min!? Litt frustrert..
mamma til fire små Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 hmm, er jo sikkert ikke noe galt med kroppen din. jeg testet etter en uke første gangen, og den ble negativ. men så testet jeg igjen da jeg var 3 uker over, for da hadde jeg vært kvalm noen dager.. og den ble positiv:)) kan ta noen dager før testen slår ut har jeg funnet ut. så lenge mensen ikke kommer er det jo håp;)
Monnemor Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Har det som deg jeg da.. Ingen mens... ingen porsitiv test.. (har testet med billigtester jeg da) Begynner å bli ganske så utolmodig...... Håper det klaffer for oss begge nå da.. og at det ikke kommer noen på besøk.
Totette&lillebadehette Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 har hatt akkurat samme opplevelse som mamma til elias&emma beskriver av og til kan egget bruke litt tid på å feste seg
09 <3 16 <3 Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 også mange som håper på å være gravide, og da kan mens bli borte noen dager, eller forsinket.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk for alle svar! :-) Får bare holde motet oppe og teste igjen i helgen da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå