blond Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Kjøpt nye klær og armbånd, hadde bare utslitte klær i skapene og skal bytte ut en del av det nå. Har en greie på at jeg ikke bare kjøper nytt, men kaster/gir bort det gamle slik at skapene ikke blir overfylte. Godt med nye, friske farger, varm strikkejakke og innegensere. Følte meg så lite feminin i unisexgensere så måtte til byen og få et mer feminint innslag. Må overdrive i blant siden jeg lever med tre gutter/mannfolk, hehe... (Kjøpte litt til resten av gjengen også).
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Er deg sikkert vel unt:) Synes aldri typiske feminine plagg kler meg så jeg sliter litt med å finne noe jeg liker. Hvordan så det feminine innslaget ditt ut og hva slags armbånd var det?? Nyskjerrig serru :-/
*gruffalo* Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hørtes kjekt ut! Jeg vil også shoppe:))
"vestavind" Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Dette hørtes kjekt ut:-) Det føles godt å fornye seg. Og bra for guttene og mannen ser det feminine:-)
ungdomsmor Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 så kjekt ...deilig med litt shopping til seg selv
blond Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøpte en lilla strikkegenser i forskjellig mønster, høy hals og myk som fløyel... Armbåndet var steiner i forskjellig lilla farger, "Snö" heter merket, det er svensk. Og så kjøpte jeg en grå strikkejakke som var åpen foran, vanskelig å forklare og siden den var litt kjedelig i fargen kjøpte jeg noen tynne ettersittende gensere i friske farger. Det blir bra sammen. Jeg fant dessuten en jeans som var helt perfekt til meg, veldig fornøyd med det, synes det er så vanskelig å kjøpe bukser. Jeg fikk også kjøpt ei bukse til mannen min han skulle fått til jul, men da hadde de ikke størrelsen hans. Jeg fikk den til halv pris, kan ikke klage på det.
blond Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2009 Føler meg mye bedre når jeg kler meg bra og våknet plutselig opp og la merke til hvor anoymt jeg har kledd meg i vinter og høst, så da var det bare å bruke en halv timens tid i butikken. Det gjør SÅ godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå