Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den? Ønsker å høre hvilke erfaringer dere har. Både positive og negative

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dytter - vil gjerne vite dette jeg også :)

Skrevet

Jeg har brio happy duo med 4 hjul til min ettåring. Vært veldig fornøyd med denne hele veien, spesielt som bagvogn. Veldig lett, romslig, utrolig stabil, og god å manøvrere. Jeg har ikke vært så glad i denne som sportsvogn, men det er kanskje kun fordi jeg nå ønsker meg en ny litt mer sportslig variant. Venter ny baby på sensommeren, og gleder meg til å ta i bruk bag-brioen på nytt :)

Skrevet

Pellepan07: Lurer på hvilket understell du har:)

Skrevet

Jeg har den med lettvektsunderstell og har ikke en eneste negativ ting å si, vognen er utrolig god!

Skrevet

Har bestemt oss for den vogna:)

Vi tar teleskop understell siden den har lufthjul og man kan gynge vogna. Teleskop light er også veldig bra, kan også gynge vogna med det . Forskjellen mellom light og det ordinære teleskopunderstellet er egentlig bare hjulene + at light veier litt mindre. Det ene har luft i hjulene, det andre ikke.

Det kompakte understellet har vendbart styre og tar mindre plass når man legger det sammen - men det er helt stivt, altså man kan ikke gynge vogna. Se på brio.no, der står det detalljert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...