Gå til innhold

NRK 3 klokka 19.55.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Babylånerne", det skal jeg se. Så den første episoden på lørdag, i dag er det episode 2.

Handler om tenåringskjærester som vil ha barn og får prøve det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset:) Det skal jeg også se tenkte jeg:)

Skrevet

Hva synes du om det? Har ikke sett det selv, men har bare hørt skrekk og gru fra dem som har sett det.

Skrevet

Jeg syns det var interessant. Men situasjonen blir jo litt absurd. Plutselig en dag har de en 7 måneder gammel baby å ta seg av og er samboere for første gang. Heldigvis blir man mer forberedt i real life.

Noen av jentene var ekstremt sytete og. Hun ene nektet å gå med gravid-mage i 1 døgn! Hun så jo feit ut!!!! Syting og grining!

Ei annen ble dødelig fornærmet da barnets mor grep inn etter en dag der hun ikke hadde klart å gi han mat! Da skulle ikke hun ha noe med barnet å gjøre for hun hatet mora!

Ja, de er ganske fjortis i hodet! Syns faktisk guttene er de som klarer seg best!

Skrevet

Må si det høres rart ut å se på at ungen ikke får mat i løpet av en hel dag... hvorfor grep hun ikke inn tidligere?? Hvor mye fikk mødrene betalt for å låne ut babyene sine, tro? Hmmm....

Skrevet

Hun prøvde å gi han mat men han tullet og hun ga opp....

Skrevet

Moren til barnet grep ikke inn, eller hva? Det var vel tenåringen som ga opp?

Tenker også på det absurde i settingen. Jeg hadde heller ikke egnet meg så godt om jeg fikk en baby i armene før jeg ble gravid. Ettersom magen vokser blir man mer og mer forberedt på rollen og det nye livet, vokser med rollen, rett og slett. Men programmet har vel til hensikt å sette en skrekk i tenåringene, nok til at de ikke "plutselig" blir gravide. Og det får vi håpe de oppnår.

Skrevet

Hva slags foreldre låner/leier bort en baby på under 1 år i 3 dager??? Til noen de overhodet ikke kjenner og vet hvordan de behandler ungen.

Det hadde jeg aldri klart å gjøre.

Svitsjet innom i pausen på skaperen.

Skrevet

Så bra, da får jeg sett det også. Hadde glemt det.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det!

Det er en profesjonell barnepasser tilstede hele tiden som skal gripe inn viss det trengs!

Skrevet

Ok, men hva var det med dette noen nevnte at et barn ikke hadde fått mat på en hel dag? er ikke det grunn nok til å gripe inn?

Skrevet

Ja, si det....

De prøvde å gi han mat men fikk ikke maten i han. Mora greip inn selv etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...