Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg testet positv i dag, måtte ta to tester, for jeg trodde ikke mine egne øyne. Tror fortsatt ikke at jeg er gravid,hehe. Jeg ringte legen for å avtale time,for å få det bekeftet, men han sa det er ikke er noe vits,De bruker visstnok samme test som jeg brukte hjemme,så jeg fikk time den 10.02,skal være uke 10. Men jeg er full av spørsmål, betyr det at jeg er 4 uker nå? og hva hvis det viser seg at jeg ikke er gravid likevel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med to positive tester, er du nok gravid ja;-))))))

du er nok 4 uker nå...du kan gå inn på babyverden.no og der er det en terminkalkulator...da ser du termindato og hvor langt du er på vei;-)

masse lykke til i svangerskapet og velkommen til 1.tri;-)

Skrevet

Takk for svar, ja det begynner å gå opp for meg at jeg er gravid ja :-) og det er kjempeflott!!!

Men lurer på en ting til, jeg har mistet matlysten totalt, jeg får ikke lyst til å spise noen ting,og har levd av et par bananer og epler de siste dagene,er det usunt for barnet?? Bør jeg tvinge meg selv til å spise selv om jeg ikke har lyst i det hele tatt?

Hilsen lykkelig jente :-)

Skrevet

med nr 1 levde jeg av en banan om dagen flere uker+ litt tørr kjeks;-)

fosteret tar det den trenger, man blir bare veldig trøtt og slapp;-(

er ikke så lett å presse i seg mat heller, men mat hjelper på kvalmen...viktig å drikke mye vann når man ikke får i seg mye mat!!!!!

du kan jo prøve ristet loff med smør...knekkebrød...huff, vet hvordan det er når ingenting frister...er i samme båt, men orker hvertfall LITT mat dette sv.skapet;-)

Skrevet

Nei,ikke sjokoalde frister engang,hehe(da begynte jeg å skjønne at noe var galt)

Da får jeg bare fortsette å spise et par epler og 1-2 bananer,og drikke massevis av vann :-)

Skrevet

he he..jeg har ikke rørt sjokolade siden jeg testet positivt, og jeg er snart 9 uker på vei;-)

kanskje smoothie er friskt og godt...

lykke til!

igår måtte jeg bare ha jordbær midt på vinteren...ikke billig, og egentlig ikke så gode;-)

Skrevet

Hei, var nettopp inne på babyverden.no og brukte terminkalkisen, det viser seg at jeg er 4+1,hmm,ikke verst :-)

Hehe,rart dette med sjokolade,jeg var jo den verste sjokoholiken ever..men har ikke det minste lyst på sjokolade..og det er bra,det,hehe.Kanskje jeg ikke slipper å gå opp masse i vekt, eller er det bare ønsketenkning?

Takk for tipsene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...