Gå til innhold

El idag, men har influensa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er iallefall sikkert denne mnd kan jeg spare meg å ta test for her har det ikke vært og blir det ingen action..Åhh jeh hater å være syk i tillegg skal mannen på jobb relatert reise,grrrr..Sur og furten idag.Hater influensa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååhh. så dumt!

*trøsteklem*

Skrevet

kan du ikke bare ligge og "ta imot" godsakene da?? hehe;)

kan jo ikke gå glipp av el heller.... jeg hadde lungebetennelse 39 i feber og gikk på pencelin da jeg hadde el... men jeg mannet meg opp til litt kos forde... hehe;)

og i dag fikk jeg posetiv test, men problemet er at jeg glemte å kikke på testen etter jeg tok den, og dro på jobb så jeg så det ikke før jeg kom hjem, og da vet jeg jo ikke om resultatet gjelder liksom....:S

klem:)

Skrevet

Her og råder influensaen... Huff!! Men fikk mannen til å høvle over meg for det - hihi.... Både i går og i dag... men nå har han reist på jobbtur, så vi er avhengige av de to gangene for overhode å treffe EL denne måneden!!!

Skrevet

Heisann...

Ligger selv med influensa, men har hatt eggløsning i disse dager, så jeg har bare tatt i mot =) hehe... d får heller bli litt hosting og nysing innimellom =) hehe... men synd mannen din skal reise også da.. hadde vært greit og hatt han hjemme i tilfelle du fikk litt overskudd =)

god bedring og lykke til =)

Skrevet

Jeg er faktisk så skuffa over at han dro fra meg og 4 syke unger at sex kan han se laaaaaaaaangt etter.Prøvingen har jeg innstilt helt nå.Senge liggende på 3 dagen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...