zen *fødeklar* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Har gått jevnt og trutt opp under graviditeten, men de siste ukene nå har jeg ikke orket så mye mat. Dette pga. følelse av å bli stapp mett med en gang (er nå i uke 30). Resultatet er blitt at jeg har gått ned i vekt ca. 1 kg. Er dette normalt? Har gått opp 7,5 kg til nå, samt har nok å gå på forøvrig - i magen er det fult av liv. Flere som opplever dette? Er det noe å bekymre seg over så lenge det jeg spiser er sunt?
Mini LK Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Ikke bekymre deg, når magen synker litt vil du ha plass og lyst igjen, jeg la heller ikke på emg noe på et par uker, ble kvalmt mett etter 1 skive og gadd nesten ikke spise mer enn absolutt nødvendig, men nevn det for lege/jordmor neste gang de vet jo historien din.
jippi78 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hei:) Jeg er førstegangs og dermed ingen ekspert men forteller min historie kort: Jeg gikk ned i vekt i starten av svangersakpet fordi jegbegynte å kaste opp i uke 10 og det har jeg fortsatt med. Er nå i uke 29 og har hatt 4 dager med feber og influensa og ergo ikke spist i det hele tatt. Er fortsatt ikke oppe i vekta før svangerskapet. Er spent på kontrollen hos jordmor i slutten av januar, hadde gått ned på kontrollen i romjula men det var greit fikk jeg høre. Symfysemålet var i overkant av normalen så da så Hvis du er utrygg synes jeg du skal ta kontakt med jordmor/lege. Lykke til:) PS for meg har dette vært rene slankekuren, det gjorde ikke noe å miste noen kilo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå