Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kul i ve.bryst som jeg har hatt siden tidlig i høst,men har ikke tenkt over det før nå. Har trodd det har vært en melkekjertel. Er 23 år.

Sluttet og amme for to mnd siden (da var jenta mi 17 mnd) og nå har jeg plutselig blitt litt obs på kulen.

Har vært hos lege og har fått time til trippeldiagnostikk, men blir jo smårar og og vente på timen og bekymrer seg for alt... Kulen er ca 2 cm og mobil.

Jeg har hele tiden hatt mye melk, og i det brystet kulen er ,er tyngre enn det andre og det kommer/renner daglig ut melk.

Jeg synes kulen er blitt større, den var ikke så stor i høst og nå føles det ømt.

Noen som har noe greie på dette, erfaring med dette?

Kan det være en tilstoppet melkekjertel eller noe? Håper du kan komme med noen kloke eller betryggende svar:)

Må legge til at jeg har brukt spile-bh hele tiden,kan det ha noe og si.. Og jeg sluttet fra og amme ca 1 gang daglig til full stopp da datteren min plutselig ikke ville mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen kan svare:)

Skrevet

Jeg synes du skal slutte å lese på lommelegen og google og spørre andre om hva de tror og mener. Ingen kan stille diagnose utenom kyndige leger. Du er selvfølgelig engstelig, men andres spekulasjoner hjelper ikke på. Jeg vet hvordan du har det. Ventinga er det værste. Men du har alderen på din side og dessuten også ammingen. Kuler kommer og går. Det er sikkert ikke noe alvorlig. Ønsker deg masse lykke til med utredningen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...