Gå til innhold

12 dager til termin søndag 1 februar.


christinefl

Anbefalte innlegg

Det er nå 12 dager til termin. Både gruer og gleder meg til fødsel. Dette er mitt første barn. Gleder meg veldig til babyen kommer. Min far døde brått og uventet for 2 uker siden, så det er en veldig tung tid, derfor ser jeg fram til å bli ferdig med svangerskapet og at veslefrøkna kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har åsså 12 daga igjen. Va hos jordmor idag. Hodet va ikke festa sæ så ho sa at æ bare måtte belage mæ på å gå over tia...:( Kjipt å høre d når man har venta så lenge...

Trist det me pappaen din... Kan ikke tenke mæ korsen d e.. Men håpe at den lille babyen din gi dæ trøst å ro:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

 

Har vært på kontroll i dag og hodet har endelig festa seg:) Hvor skal du føde? Jeg skal føde på Ullevål sjukehus. Fikk også satt opp en ny time hvis jeg ikke har født innen 1. februar, så skal fødselen settes igang rett etterpå. Jeg skal få slippe å gå noe særlig over tida etter alle påkjenninger siste tida. Planlagt keisersnitt var dem derimot ikke noe for. Håper også at det kan overdøyve sorgen litt ved at veslefrøkna kommer snart, så jeg får litt annet å tenke på. Har nesten ikke sovet de siste ukene. I tillegg er det vondt å snu seg i senga, reise seg opp osv, det er så press ned mot bekkenet. Alt er bare tungt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...