Gå til innhold

tror kanskje muligens jeg vil ha en til nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 6,5 mnd, og hadde KS dels pga heftig fødselsangst, og dels pga relativt lite samarbeidsvillig rygg.

Er det noen her som vet om det er krise hvis jeg skulle blitt gravid igjen nå? Jordmor fortalte meg at det burde gå minst 3 år??? (alt var normalt ved KS) Andre som har hørt det? Hva skjer avt om jeg blir gravid nå?

Kan jeg bli gravid nå? Fikk igjen mnesen etter 3 mnd, og ammer dessverre ikke. *sukk*

Bruker bare hopp-av-i-svingen perioden vi. Kanskje ikke den sikreste? (håpe håpe) hehehe...

Håper på hyggelige, gode svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3år???? Det må være hennes personlige meningen. En venninne av meg tok keisersnitt, og hun fikk beskjed om å vente 1 år. (Mulig det var mindre, men ikke mer)

Kanskje flere kan svare på hvor lenge de fikk beskjed om å vente?

Skrevet

Det er iallfall smart å vente minst et år. Såret må gro skikkelig sånn at risikoen for komplikasjoner blir minimale:) Jeg hadde en operasjon i livmora før jeg ble gravid og fikk beskjed om minste et år, helst to:)

Skrevet

Hmmm.. haha, må le, hopp av i svingen perioden.. skulle vel være metoden... Så det er kanskje ikke så bra om jeg blir gravid nå da?? Mensen skal komme i mrg, og vært skikkelig rar noen dager... så, vi får se, har ik lyst på abort heller da, om det skulle vise seg at jeg er gravid...

Skrevet

Jeg tok ks for snart 7 mnd siden. Den siste mnd har vi brukt den utrolig dårlige hoppe av i svingen metoden. Har til og med tatt angrepiller for "å være på den sikre siden". Skulle hatt mensen på fredag, men den kom aldri. Tok test i dag og den var positiv. Så ja, du kan fort bli gravid med hoppe av i svingen metoden!

Skrevet

Å! Gratulerer!!Så kooooselig da!!! :) Jeg vil oxo ha frø i magen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...