Gå til innhold

Mannen dårlig i senga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe problem. Han har aldri vært noe kjempegod i senga, men da jeg var ny forelsket kom jeg lett likevell for da tente han meg , men nå blir det vanskeligere og vanskeligere. har prøvd å si hva som gjør det for meg osv men det går ikke inn. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han komplimenter, fokuserer på det han er god på, bruke god tid og ha ofte sex (øvelse gjør mester), vise han hva du trenger og vil han skal gjøre enten ved å ta hans hender på deg eller ved å stimulere deg selv. Ta initiativ i stedet for å avvente og la alt være opp til han (hvis ikke det tenner dere).

Det finnes mange bøker om sex som har til hensikt å lære bort og øke kunnskap om anatomi. Hvis dere ikke kommer noen vei med det kan det være en ide å gå til sexterapeut.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har det på samme måte som HI. Nyforelskelsen kan overskygge mye. Begynte med å si på en pen måte hva jeg likte, men akkurat som han ikke husker hva jeg har sagt. Irriterende etterhvert som tiden går. Min mann går rett på sak uansett hvor mange ganger jeg har fortalt at jeg liker å bli tatt på på andre steder enn nedentil. Savner romantikk, små pirring og god sex.

Skrevet

Trodde faktisk mer at dette var et problem vi menn hadde, med å ikke helt tørre å si til jentene hva vi likte, i frykt for at dere skulle bli sure/ misforstå med å tenke at vi er misfornyød med sånn som det er nå osv...

Ta det opp med mennene deres igjen og jeg er sikker på at det vil slå positivt ut!

Vi er bare litt glemske og distrè

(PS; Jeg hadde bare blitt glad for om dama hadde sagt til meg hva ho liker og ikke liker!)

Lykke til

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har opplevd det samme, ja. Hjalp ikke å prøve å si hvordan jeg ville ha det. At han f.eks. var for hardhendt når han berørte klitoris. Han gikk i forsvar og ville ikke høre, eller han visste rett og slett bedre enn meg hvordan det funka. Følte bare at det ble verre etter hvert. Alt ble helt feil og fokus på det tekniske. Jeg som alltid har vært super seksuell og ikke har hatt noe som helst problem med å hverken få eller gi orgasme. Etter hvert var det helt andre ting som gjorde at forholdet tok slutt. Lurer på hvordan det blir neste gang jeg skal ha sex. Har følt meg helt aseksuell i lange tider nå p.g.a dårlig sex og dårlig forhold. Håper det blir like bra igjen som det var før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...