Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Er det sånn at alle de røde prikkene blir til væskefylte blemmer, eller forsvinner noen av de uten å bli blemmer? Har trålet alle legesider, men har ikke funnet noe svar på det, så da spør jeg ekspertene her ;-) Minsten min begynte å få prikker lørdag morgen, men ikke mer enn ca 10-15 av de har blitt blemmer.
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Kan ikke svare på det du dpør om, men jeg husker det stadig kom nye røde prikker som ble til blemmer. Det tok 10 dager før det hele var over. Tipper nye blemmer ko i 6-7 dager,,.,
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Å ja, så pass :-/ Håpte liksom det nærmet seg slutten nå, jeg ;-)
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Hukser jeg og trodde/håpet det hele veien er det veldig plagsomt? Få Polaramnin av legen. gammel allergimedisin som er kløestillende og søvndyssende. Ga i hvertfall Lille gode netter uten særlig mye plager
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Nei, han er ikke så veldig plaget. I kjempehumør hele dagen, og ingen feber, men endel sutring om natten... Få se det an, og evt høre med legen i løpet av uken. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå