Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 1/2 uke til fødsel og baby har krøpet opp fra bekken igjen, ergo sikkert ingen fødsel i sikte på en stund. Prøver å ikke "vente" hele dagene og har klart meg greit men idag orker jeg ikke noe, ikke lime bilder i album, gå på butikken, rydde...... venter bare på kveld og leggetid-en dag nærmere. Ser tv og skriver her inne og har satt på en klesvask....juhu...hadde d ikke vært for litt kvalme hadde jeg sikkert spist opp alt på hele kjøkken og spes ting med sjokkoladesmak.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Høres litt ut som meg det der!

Jeg har en gutt som har vært festet i bekkenet i 3 mnd nå, og han har på 2 uker presset livmorhalsen min fra 3-0 cm. Legen kjente hodet på forrige ul rett bak livmortappen.

Men ikke noe har skjedd enda.. Er i uke 33 og har fått beskjed om det er greit å føde nå. Greier ikke å ikke vente..

Jeg har vaske opp noen kopper i fra oldemor som ikke skal i oppvaskemaskin, og så har jeg laget pannekaker til middag. Det var denne dagen.

Sover mye, ser tv, og prøver å unngå kjøkkenet...

Skrevet

d er både godt og veldig frustrernde at julekakene er spist opp.....men har jo kokesjokkoladen igjen da.....ÅH, jeg kom på at jeg har en hel rull ekte marsjipan i kjelleren, ånei eller....kanskje jeg bare bør legge meg hehe...... Har klart å legge shampo og balsam i fødebagen siden sist.

Skrevet

Ja for første gang har jeg fått gå så lenge i et svangerskap at jeg tror jeg holder på å vente meg ihjel!!

De to første kom med plutselig vannavgang 5 og 6 uker før tiden, så denne gangen var jeg helt overbevist om at det ble likt. Men neeeeida.. Sitter her enda, kjenner stadig etter om det kommer noe vann.. Nesten to uker igjen til termin, dvs at jeg har "ventet" i tre uker allerede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...