Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

krapylet er 18 dager gammel. vi har bare vært ute å trillet 3-4 ganger.

har jo vært mye stygt vær å jeg har rett og slett vært så utrolig trøtt at når jeg først orker så er det mørkt ute ( er ganske mørkredd)

vi bor på ei øy så det blåser veldig masse her også. er heldigvis ikke glatt da siden det er sjø på alle kanter.

går dere ut med dem uansett vær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig dårlig til å trille tur med mini, han er 10 mnd nå.. Har hatt konstant dårlig samvittighet, mest for meg selv da, hadde jo trengt trimmen. Men han har alltid bare sovnet momentant i vognen når han har blitt lagt ute på terrassen, og da lat som jeg er heller gjort noe inne, sovet, ryddet, eller sittet på dataen.. ikke bra! Var nok noe flinkere i våres/sommer da, frister lite nå på vinteren.

Skrevet

men da får han jo frisk luft :) så får du gjort de tingene du har behov for :) her er det jo baaareee sofa heile dagen :P hehe..

må nok bli litt mer vant til mammarollen au. er jo førstegangs.. så jeg er jo fortsatt temmelig usikker.

Skrevet

Du er ikke alene! Det blir mer og mer tiltak å komme seg ned fire etasjer uten heis, og han blir tyngre og tyngre. Har konstant dårlig samvittighet for mangel på god luft, men legger det bare på lista over alle de andre tingene jeg har konstant dårlig samvittighet for, og lover meg selv at jeg skal ta det igjen når det blir litt varmere i været (som jo åpenbart ikke har noe med at vi bor i 4 etasje å gjøre...).

PS. Det høres utrolig romantisk ut å bo på en øy, heldiggris!

Skrevet

Ble mye sofa på meg også de første månedene, med lillegutt i fanget :-) Man kommer inn i det etterhvert, og man begynner å bevege seg mer ut av huset.

Joda lillegutt får jo den friske luften han trenger, nå har jeg dårlig samvittighet for at vi ikke triller når han er våken for han elsker jo det.. uff, den late moren hans altså. :-) Blir nok mer til våren.

Er heldig å ha terrasse rett utenfor stuen med tak over, så han kan ligge der å sove i all slags vær.

Skrevet

Huff huff, alt d vi mødre skal gå rundt og ha dårlig samvittighet for...Ikke bra! Jeg tar d mer m ro, går tur når jeg føler for d, og tror ikke baby tar noe som helst skade av å være inne et par dager. Slapp av og nyt livet m ditt nye vidunder, d viktigste for baby nå er kjærlighet og nærhet til mor:)

(husmus; jeg bor i femte uten heis, og jaaa, d er litt tiltak å komme seg ut til tider..så hender jeg blir hjemme av ren og skjær latskap, hehe)

Skrevet

lykkeli&gla-mamma til Frøya=), da er det garantert mer synd på deg, helt enig!

Vi kjøpte OTH av den enkle grunn at vi bodde så krøkkete til, men det falt meg jo ikke inn å regne med vekten av han også! Hah. Spesielt ikke når han snart søren meg er 7 kilo og 2.5 mnd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...