ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Nå må det bare gå!! Reagerte tidlig sist også. (SA i november). kan vanligvis holde inn magen greit hvis jeg må det.. men nå føles det ut som jeg ikke får puste hvis jeg gjørt det.. sånn jeg merket det sist.. Frykter at jeg håper så mye at jeg bare innbiller meg alt sammen, bortsett fra kvalmen og hetetoktene.. det er ikke å ta feil av. Ca IKM i morgen... håper, håper og håper.. Ser på navndebatten og drømmer meg bort i stedet. sekuder, minutter, og timene er laaange.. for ikke å snakke om dagene. Så spent om TR kommer i morgen... Flere?
Ein T Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Har hatt murringer siden 14jan. det er det eneste tegne mitt. men selvfølgelig har jeg hengt meg oppi det hihi... vil så inderlig... håpe håpe håpe har ikke IKM før neste uke jeg. så får vente en stund til. Lykke til... håper det klaffer for dere skriv hvordan det gikk i morgen da. om testen slo ut eller om TR kom...
Monnemor Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Jeg har det slik som deg. værst er morgen. Tanta skulle kommet den 16, fortsatt ikke dukket opp. Har mensmurringer som har vært der siden 5 januar.. men... bare negative billigtester.... Håper spiren sitter for oss begge nå..
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Henger meg på jeg også... hetetokter, konstant sulten, og kvalme... tanta skulle kommet 10 men ikke noe tegn til den og bare neg tester skjønner ingenting... får reise til legen å høre hva som skjer men håper på det beste.... dere må si hvordan det går;) krysser fingrene;)
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har IKM på torsdag. Har hatt såre brystvorter i hele lutefasen, det har jeg aldri hatt før. Ellers så vet jeg sannelig ikke- var veldig positiv egentlig, men når IKM nærmer seg, så blir jeg alltid pessimist. Men jeg har VELDIG humørsvinginger, blir svært for irriert, og har litt trøbbel med å sove tungt/godt.... Kjente litt murr i magen i dag, men det kan jo også være mensen.... Time will show. ..Men vet at vi traff EL, så... Men det er jo ikke alltid det går fordet.... Lykke til alle sammen :)
*Lykkeliten* Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Hei jenter! =) Jeg hadde ikm 10 januar.. Enda har ikke mensen dukket opp..=) Har hatt masse murringer og vondt i korsryggen i det siste.. Men fikk neg test på mandag.. hmm... Er ganske forvirret nå.. Spottet enda fra 4 til 9 januar.. Lykke til alle sammen! =)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 Hei, hei:) Negativ billigtest på IKM i dag, litt rødt/rosa bare på papiret, ellers ikke kommet noe TR på besøk enda. Når jeg var gravid i januar i fjord hadde jeg liten blødning i 2 dager når jeg skulle ha mensen.. så får se da. Burde vel vært positiv nå hvis det var noe? Eller er det mulig å få positiv test etter IKM? (tror IKM er i dag hvertfall) Håper, håper, og håper, men må si jeg ble veldig skuffet i dag. Håper ikke tanta kommer på besøk nå.. bruker å få veldig vondt i magen rett før det skjer noe, og våknet ikke av noen smerter i dag så... bare skikkerlig hetetokter om dagen.. er vanligvis veldig kald av meg.. til og med samboeren kommenterte det i går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå