Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er veldig god venn med en mann. Men nå har han spurt om jeg vil date han. Jeg er litt skeptisk. Mest pga. aldersforskjellen. Han er 37 år og jeg 24... Han virker ikke så "gammel". Men han er jo det på papiret (sånn i forhold til meg). Men han er en aller tiders mann. Snill og god. Har et langt forhold bak seg, ingen barn. Ellers har han levd ungkarslivet. Hva syns dere om den aldersforskjellen? Jeg lurer på om det er den som gjør at jeg holder igjen på datefronten..
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 For MIN del blir 37 for gammelt for meg. Men hadde jeg truffet en mann som virket "perfekt" for meg på alle måter, så hadde jeg ikke latt alderen stoppe meg tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Når mamma var 48 var hun sammens med en på 33, personlig, syns jeg han var en av mammas beste kjærester. Selvom hun passer bedre sammens med han som hun er sammens med nå.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Aldersforskjellen byr ikke meg i mot...Prøv deg fram, det er så mye som skal klaffe, men den som intet våger, intet vinner!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg ble nettopp 25 og for meg så er IKKE 37 for gammelt. Liker eldre gutter, eller menn Gi han ihvertfall en sjanse Kansje du finner ut det ikke er noe du tenker over i en date sitvasjon! Data en på 37 i sommer, aldri tenkte jeg på at han var så mye eldre. Så ung ut da, og hadde en ungdomelig personlighet. Tror ikke det var noe han tenkte over, for ham var jeg voksen, 24 og med en 4 år gammel sønn så er man jo det!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Hos oss er mannen 12 år eldre enn meg. Merker ikke noe til den forskjellen. I alle fall ikke enda.. Vi har det kjempefint sammen vi!! c",)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Her er det også 12 år forskjell, merker ikke noe til det nei!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Aldersforskjellen kan føles større etterhvert som dere blir eldre, og du har stor sjangse for å bli enke tidlig. Ellers har jeg ingen innvendinger så lenge kjærligheten er der.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Takk for svar! Jeg er nok bare litt redd da.. Kanskje litt redd for hva andre vil tenke også.. Men det hadde vel gått seg til.. Får se hva jeg tar sjansen på.. =)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Hos oss er aldersforskjellen mye større. Jeg synes ikke 13 års aldersforskjell er noe særlig. Uansett - aldersforskjell er jo et valg man gjør, veie for og imot, og så lever man med det på godt og vondt. Med alt hva det måtte innebære. Tror iallfall ikke at 24 år og 37 år er en aldersforskjell det blir snakket særlig om. Hos oss er det 26 års aldersforskjell, og det er klart at det har vært et samtalemne hos mange. Tenk deg om, og gjør det som du føler er riktig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Prøv, det kan jo fungere kjempebra! Her er forskjellen 8 år den "gærne" veien, men det går bra! Følg hjertet ditt. Folk prater ja. men det gjør de uansett!!
nanomor Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Min mann er 15 år eldre enn meg, ja, noen utfordringer, ble sammen da jeg var 19 og han 34, men det fungerer bra nå 6 år og to barn senere. Induviduelle forskjeller kan være store, hvis du skjønner hva jeg mener. Noen ganger føler jeg meg faktisk eldst. Dette trenger jo ikke være noen hindring, men du kan jo ha i bakhodet at når man blir gmmel kan det bli tøffere. Mellom farmoren min og farfaren er det 9 år, han er nå hardt rammet av alzheimers og ble "lagt inn" på gamle hjem for 2 uker siden. mangler kontroll på de fleste av kroppens funksjoner, og kjenner igjen svært få av familiens nærmeste. Hun er 100% oppegående og har " mye igjen av livet" kan jo være noe å ha i bakhodet, på den annen side, hvorfor bekymre seg for ting på forskudd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå