Gå til innhold

Hei igjen:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet, men jeg er her!! God klem til dere alle, til dere som strever med sorg og savn, med syke barn, til dere som har halt i land strie kamper, til flinke heste"jenter"til dere som pusser opp,som tar rensekurer, som slanker seg,som sliter med data....i det hele tatt: til alle kjekke,flotte og humørspredene jenter!!

Her går det bra,så bra som det kan gå med 4 barn i fra 17 til 2,9 år. Mange kamper, mye humor og glede. Flinke gutten min har vært uten bleie i over tre måneder og er fremdeles like flink, er like stort under når det skjer med 4.mann som med 1.mann:) Ellers gleder jeg meg til fugle sang, sol og grønt gress!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, godt å høre at det står bra til og at bleia er borte:-)

Det ser ut til at du har fått oppdatert deg på hva vi driver med:-D

Og du, jeg gleder meg også til fuglesang, sol, grønt gress, sjø og hvitvin:-)

Hyggelig å "se" deg igjen.

Skrevet

Hei hei :-)) Klem tilbake :-) Håper du får tid å komme innom, skjønner det er travle dager med 4!

Skrevet

Så koselig å se deg igjen Superlis!!!

Og fint å høre at det går bra med dere:-) Kamper, humor og glede, høres helt normalt og fint ut! Og flinkeste prinsen din da!!! Klart det er like stort nå som da!

Her har frøkna vært veldig flink i kveld, faktisk 5 klistremerker på en time! Og ja, litt diare er det, men flott at hun rekker å si ifra og sette seg på do:-) Like stolt hver gang vet du;-D

Du skriver så jeg kjenner at jeg smiler, for du stråler ut en sånn lett på tå og hei og hopp stemning:-)

Håper du har tid til å leke mer med oss!!

Skrevet

Så flink lille frøken har vært, det er jo kjempe bra og klare og gi beskjed når en er dårlig i magen!!!!

Kjenner at jeg allerede har litt vår følelse, det er så godt når sola skinner og det er begynt og bli lysere:) Klart jeg vil leke litt:))

Skrevet

Vårfølelse i kroppen gjør en glad og lett på tå!!

Det er underlig hvordan lyset og fargene påvirker oss:-) Jeg elsker våren, da alt blir fargerikt og det slår knopp og blomstringen begynner. Lyset om morgenen er så velkomment og man kjenner energien stige.

Jeg vet at ikke alle føler det samme og at mange sliter ekstra tungt på våren. Og så håper jeg at de som trenger det kan få den hjelpen som kan få dem til å oppdage hvor vakkert livet er:-)

Litt mere lek er godt for både store og små!

Skrevet

Heisann så gøy og se deg igjen !!!

En diger klem tilbake :0)

Skrevet

Hei på deg også! Flere prematur-vår.yre her ;-) Første uka av januar var helt pyton, men huhei hvor det hjelper når lyset og sneen kommer. Rare greier at hauger av snø kan få en til å bli vårglad, men det må nettopp være dette vidunderlige lyset som vi er så glade for.

Flinke bleiefrie gutten da. Leo som blir 3 i april har plutselig blitt veldig glad i bleia si så her tror jeg at vi må drøye litt mer før vi prøver på ordentlig. Var kjempeflink på sensommeren, men etter som alt av klær og utstyr har kommet på er det veldig behagelig med bleie. Og kanskje mamamen ikke har minnet så ofte på det heller for når hun slutter med bleie er det jo slutt på babytiden min for alltid....?

Skrevet

Heisann =) Så godt å se deg igjen !!

Flink en knært da =) Er helt rart å bli uten bleieunge vell??

Han her er starta på eget ønske.Så det går på dotrening flere ganger daglig.Helt rart er det =) Men bleia er på enda da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...