Gå til innhold

Sånn hjemme igjen fra ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev tidligere at igår oppdaget jeg ørlite rosa/brunt på papiret da jeg tørket meg og i trusen fra igår kveld og idag har det vært lysebrunt i utfloden.. så har vært litt bekymra for hadde det ikke sånn første gang.

Derfor var det godt at jeg før det skjedde hadde bestilt ultralydtime og at den var idag! Først prøvde hun å ta utvendig,men så ingenting.. uff, da var jeg nervøs, men regnte med at det var best å ta innvedig da, så endelig etter litt venting og snuing på ultralydstaven fant hun et bittelite foster som lå der det skulle være og vi så at hjerte banket! Da rant tårene mine. det var alt jeg drømte om å se! I følge mine beregninger er jeg 7+4 på vei, hun mente jeg var kanskje 7+3. men det skal så lite til på denne tiden, så det er jeg ikke bekymret over:)

Etterpå kjørte vi ut til barnas hus og kjøpte ny vogn (har ei på 17mnd) som datteren vår kan bruke alene først og så sammen med den lille. Det er en Phil&Teds sport vogn. Den er kombi enkelvogn og søskenvogn! Måtte slå til nå for det er bare tilbud på den denne uken.

Orket knapt å være inne på butikken der så når vi hadde gått ut spydde jeg på parkeringsplassen! Festlig.. not. Men tar jo kvalmen min som et godt tegn da.

Så nå skal jeg ta det med ro og håper jeg slipper å se mer brun utflod eller lignende...

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra. da er ting som det skal være!

det er lett å blø litt dere har ikke hatt sex siste døgnet før du begynte å blø da?

Skrevet

Nop, har ikke hatt sex på en liten stund nei.. lysten er ikke akkurat på topp.. så det kommer nok ikke av det, men hun jordmoren som utførte ultralyden var ikke bekymret i det hele tatt og sa det var vanlig, snakket om lettblødende slimhinner eller noe sånt. Og siden det bare var som en liten spotting/striper av brunt i utfloden,så var det ingenting å tenke på..så prøver å ikke tenke på det mer og heller glede meg over det bankende hjertet på nurket mitt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...