Gå til innhold

hjelp, skal ta test i morgen og er redd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ei jente på 18 som skal ta test i morgen tidlig.. jeg har samboer, men som sliter mye med depresjoner. Jeg er kjempe glad i barn og vet at hvis jeg er gravid vil jeg beholde det! men er fortsatt livredd for å ta testen.. sambo er ikke akkurat klar for det påstår han, enda han er 3 år eldre enn meg.. jeg vet at det ikke er dans på roser bestandig med tanke på alt egenltlig og ikke minst det å få et barn er ikke bare bare. hvis jeg er gravid, er jeg utrolig redd for å fortelle han det.. med tanke på at han sliter nok fra før..kan aldri tenke meg å ta abort! hmm.. hva skal jeg gjøre?? ... vil så gjerne ha barn.. men er kanskje redd at sambo skal pushe meg vekk..vil jo at han skal ønske dette også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil mer enn gjerne ha noen "smarte råd" om noen har??

Skrevet

dersom han ikke ønsker barn, men du velger å beholde er den beste løsningen for dere å flytte fra hverandre, gjerne før barnet kommer slik at du kan bli vant med å være "alene" før du skal ha ansvaret for et annet menneske. utover det kan ikke noen her inne gi deg noe svar på hva du skal gjøre, for dette er ditt ansvar og ditt liv.

beklager vesla, du må nok ta tyrne ved horne selv her:( er kjempeskummelt å bli voksen på en dag, men sånn kan det fort bli....

tenk innover deg selv, ønsker du deg barn NÅ, eller bare en gang i fremtiden? husk at toget ikke har gått om du ikke får barn nå, du har allverdens tid:)

varm klem og lykke til!

Skrevet

skjønner ikke hvorfor en skal fø frem barn når ikke begge parter er klar for det. hørt om prevansjon frem til da eller???

herregud blir skikkelig irritert på slike som deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...