Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hvordan gikk det i dag?
Positiva Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei, Baby 09- så søt du er:0)!!! Joda, det gikk så bra det kunne gå; HCG har steget fra ca1250 forrige tirsdag til ca13500 (blodprøve tatt i går). På UL kunne hun se det hun forventet å se (muligens begynnende fostersekk), men som forventet ingen hjertelyd ennå (er vel 5+4 i dag?). Er er veldig glad for positiv fremgang, men jeg klarer/VIL ikke tillate meg å rope hurra ennå. Skal tilbake om en uke, og har i mellomtiden fått AbylE og får sprøyte m HCG hver en gang i uken. Dette er nervepirrende!!!!!!!!! Merker jeg er skikkelig babysyk nå! Har tilogmed tenkt at jeg har tvillinger i magen nå, og at det er helt OK... Blir helt besatt, men føler jeg gleder meg ennå mer over hva som kan bli nå enn de andre gangene (bortsett fra de to første da, hvor alt gikk bra.....;o)) Og du da, vennen- hvordan går det?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Så fint at alt så bra ut da, det er jo supert... Blir du fulgt ekstra nøye opp fra sykehuset eller? Jeg venter på svar fra A hus jeg og håper at de jan følge meg opp også med mange ul ) I dag er formen overraskende bra.. Litt kvalm på morgenen og litt stikkinger, men utover dagen har jeg ikke kjent noe. Tror nesten ikke at jeg er gravid i dag, bortsett fra ømme pupper. Men det er vel vanlig at disse stikkingene går litt opp og ned håper jeg. Skjønner hva du mener med at det er nervepirrende. Syntes jeg også. ER så glad for å være på jobb om dagen for da går dagene litt fortere. I helgen gikk de så tregt når jeg bare satt hjemme. Uff jeg håper dette går for oss begge assa. Vi er jo helt likt på vei også vet du. Jeg er 5+ 5 i dag he he stor klem
Positiva Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Ja, jeg får ekstra oppfølging på sykehuset. Nest siste utskrapning kom jeg til en fantastisk skjønn overlege som tok meg veldig seriøst og var kjempesøt. Hun tilbød meg støtte og oppfølging neste gang jeg fikk positiv test, og da var alt rundt i tip-top shape, bortsett fra at det ikke var noe levende i ´midten´. Blighted ovum tror jeg det heter. Ganske så uflaks at det skulle skje akkurat meg nå, sa Gyn. Så, denne gangen prøver vi igjen, med tillegg av Albyl-E. Hva vi ikke er villige til å gå gjennom.... Men igjen; familien og barna er jo meningen med livet så det er ingenting vi ikke ville gjort, eller hva? Symptomer kommer og går, ja! Har hatt dager hvor jeg har vært sikker på at alt håp er ute, men jammen har ikke hcg steget i rakettfart:o) Synes du skal purre på Ahus. Fortell om fortiden din og at du bare går og bekymrer deg....de må sette i gang tiltak NÅ- ikke utsette det! Tenk at du bare ligger en dag foran meg! Jeg har regnet ut at det sannsynligvis var på julaften det store skjedde... Det MÅ jo bare bety lykke??!!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Tenkte å purre på A hus i dag jeg, så får vi høre hva de sier.... vet ikke helt hvilken avdeling han har henvist meg til , men regner med at de vet dette på sentralbordet.. he he. Formen er super fin i dag, ikke vært kvalm en gang, så håper på en ul ganske fort sånn at jeg ser at alt er i orden ja... klem
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 9 feb fikk jeg time. Altså om 3 uker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig.. Virker ikke som de helt vet hva habituell abort er. HUn jeg snakket med var bare en sekretær, så hun viste ikke noe.... POkker assa. Må ha sykemelding for nattevaktene mine osv... Så da må jeg bestille time til Volvat igjen... Koster jo pokker meg 900 kr gangen... Huff ble litt grinete her jeg nå.... Hvilket sykehus bruker du??? Har så lyst til å bytte... virker ikke som de kan noe om dette i det hele tatt.. Gudsjelov har jeg medisiner som rekker 3 uker til
Positiva Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Det er helt utrolig! Jeg er på Bærum.. Du burde komme deg til en flink spesialist som har litt ´pull´. Går du til en gynekolog på Volvat? Spør eventuelt ham/henne- kanskje de kan hjelpe deg? Stakkars deg! Du trenger IKKE mer å være nervøs for nå!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 Ja ganske frustrerende. Men har bestilt ny time på Volvat om en uke, så da får jeg vel " dommen" i dag har jeg ingen symptomer i det heletatt. Bare litt stikkinger av og til. Føler at puppene har blitt mindre ømme også.. Men kanskje jeg ikke kjenner noe for jeg er på jobb. Håper å kjenne litt når jeg kommer hjem he he... Formen din fin eller?
Positiva Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Bare så du vet det, hadde jeg nesten INGEN symptomer med førstemann, og med andremann var jeg bare litt uggen... bortsett fra bekkenløsning da, men det kom litt etterhvert. Ikke bry deg om symptomene ikke er der. De kan komme og gå!. Jada- formen er FIN (les: kvalm, stuptrøtt, hodepine, ømme pupper). Men nå må du huske at jeg får Pregnyl, da. Det er jo ren HCG i sprøyteform, så jeg kan jo ikke vite om symptomene er pga det eller ikke... Tirsdag vet jeg mer,,,, Da skal vi kunne se hjerteaktivitet. Det er nesten ikke til å holde ut.... Jeg synes vi fortjener at det går bra denne gangen! Vi får bare krysse fingre og tær og be til høyere makter!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Hvordan har UL gått idag????? Krysser fingrene for et positivt resultat
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2009 Jeg også positiva. Skulle egentlig på hyttetur i kveld, men orker ikke , var så kvalm i dag tidlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg... venter spent på melding...
Positiva Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Well......... Var på UL, men så ingen hjertelyd. Er 6+4 idag og trodde helt sikker jeg skulle får gode ELLER dårlige nyheter. Men neida, ennå en uke m usikkerhet og venting TAR DETTE ALDRI SLUTT?????????????????????????? Hun sa jeg kunne være kortere på vei enn jeg trodde (hørt den før!), men jeg VET når jeg hadde EL, og vi hadde sex lille julaften, og etter det var vi en uke på hytte m svigers, og da ble det IKKENO hanky panky,. Så jeg MÅ ha blitt befruktet rundt julaften. Men hun ville likevel ikke gi opp håpet. Livmoren hadde vokst til 22cm og inni kunne vi se plommesekken og antydning til fosteranlegg. Forrige uke så vi bare antydning til plommesekken. Nå er jeg bare dritsur! Tårene kommer sikkert senere.Er så sliten og lei. Mannen er ute og reiser hele uken og jeg må holde meg i skinnet for barna som er store nok til å se om mamma er i godt humør eller ikke. Skal man ikke kunne se hjertelyd når man er 6+4 ´a jenter?
Positiva Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Jeg mener selvfølgelig SE HJERTEAKTIVITET....
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2009 Huff er det mulig assa. Hvor mye skal man være igjennom... Når skal du ha ny UL nå da... Du må bare stole på legen om at det fremdeles er håp, selv om jeg vet det ikke er så lett. Men de vokser i rykk og napp og det er jo utvikling fra forrige gang. Samtidig har du jo mange symptomer... Prøv å fokusere på dette ( lettere sagt enn gjort), jeg har iallefall troa enda vennen,.... stor stor stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå