Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei så kjekt at du tenkte på meg:)

han sa at alt var bra, men han kunne se på eggstokkene mine at jeg ikke alltid har el.. så jeg fikk dobbel kur med pergo:D nå har jeg ikm på søndag så med mindre jeg er gravid er det pergo neste uke:) er så deilig at det endelig sjer noe:) skulle ta fra dag 3-7 er det det vanlige??

så vist ingenting hadde sjedd til mai skulle jeg tilbake, vist jeg ble gravid før den tid skulle jeg bare ringe åsså kunne han sjekke at alt var bra med babyen:) så da får jeg vell tidlig ul.. det hadde vært deilig.. får liksom bekrefta at alt er bra tilig..:)

hvordan går det med deg??

Skrevet

jeg så ikke at du hadde svart på det andre innlegget mitt før nå..

jeg sa det bare som det var.. at vi har prøvt i 8 mnd.. gyn tok ingen prøver.. så bare inn i sjeden at alt så bra ut og tok en innventid ul..

han ga med et sjema hvor jeg skulle fylle ut når jeg haddde tr, hvor mye jeg blødde og hvor lenge blødningen varte.. åsså sæd prøve glass til sambo. da sa jeg at han ikke hadde noe lyst å levere prøve.. så da sa han at jeg ikke skulle presse han til å gjøre det...så det var bra:)

jeg hadde vist noen folikker ( eller noe i den duren) på eggstokkene, derfor kunne han se at jeg ikke har hatt eggløysning.. er sikkert en av få ganger denne PP.. for denne PP har jeg hvertfall hatt el..

Skrevet

Så bra da! :)

Ja, dag 3 til 7 er greit det. Det varierer litt fra person til person.

Ja, du har nå hatt EL denne syklusne da, så blir spennede å se om det har klaffet denne gangen! :) Tempen din ser nå bare bedre og bedre ut. :) Bra at du tempet da, slik at du vet det.. :) Men EL var jo sen også da, men kom nå :)

Skjønner godt at samboeren din ikke er helt klar for å lever prøve da, men håper at han vil gjøre det etter hvert. Men han får nå tid til å tenke seg litt om nå da :)

Det er nå veldig greit å ha noen datoer og planer å forholde seg til når en har prøvd ei stund.

Skrevet

dytte. du kan lese hvordan det gikk;)

Skrevet

hehe vi svarte vist samtidig:) ja håper tempen håller seg høy.. hvor høyt er normalt??

hvordan går det med deg da??

tror nok han kommer til å teste vist det ikke klaffer med pergoen.. men håper vi slipper å prøve helt til mai uten at noe sjer.. da har vi prøvt i 1 år..

Skrevet

Tempen trenger bare å holde seg over den røde linja den. Hvis den synker under den, eller veldig nært er det et tegn på at mensen er på vei. Så får bare håpe at den holder seg noen lunde :) Det kommer nok til å klaffe for dere snart (hvis det ikke har gjort det alle rede!). Nå får jo du litt ekstra hormoner med pergoen og dere har jo prøvd ei stund, men du har jo ikke hatt EL hver gang, så det er vel bare å få noen gode forsøk når du vet at du har EL, så sitter nok spiren :)

Jeg venter på det første brevet i fra Trondheim :) Det kommer nok i posten i morgen, så da antar jeg at det er bare for oss å si fra når vi er klar for å starte på regimet på prøverør. Slik jeg har regnet på det, blir det innsetting i begynnelsen av april, men må nå bare se hvordan det går. :)

Skrevet

jeg håper det går fort nå.. føles hvertfall bedre når jeg vet jeg får hjelp.. løsner det flere egg er vell sjansen for at et av det blir befruktet og klorer seg fast bedre:D er bare 4 dager til ikm nå så er spennene:D har lyst å teste i morgen men har tenkt å vente til mandag.. dagen etter ikm:D vist tr ikke kommer før da:/

så kjekt at det sjer noe da :D hvor mange egg er det de setter inn?? håper det klaffer for dere snart.. må være tungt å prøve så lenge..

min sambo er forresten like "gammel" som deg:)

Skrevet

Jo mer jeg ser på den charten din, jo mer tror jeg at du er gravid! :) Den ser nå veldig bra ut! Har du testet eller når skal du evt?

Det går greit med prøvingen, har mye annet å holde på med, så er ikke noe problem :) I dag fikk vi det første brevet fra Trondheim, så da kjente jeg at jeg ble litt nervøs :) Men bare litt da! ;) Så vi får innsetting like over påske. Så det skal bli kjekt! :)

Skrevet

jeg testet i dag.. ikm i morgen.. men den var negativ.:( drømte i natt først at en dame jeg kjenner sa at jeg er gravid... så litt senere i natt drømte jeg at jeg fikk positiv CB test.. leste på en slik drømmetyde side at vist du drømmer noe slikt bør du ta en test.. men i dag sank tempen:( betyr det at tr er på vei?? kan du se på tempen??

så kjekt at dere har fått tid til innsetting:D tenk at på denne tid neste år er du mest sannsynelig gravid :D :D

Skrevet

Ja, så det fallet.. Men det som er positivt er at den fremdeles er godt over streken! Så det kan fremdeles skje at tempen stiger i morgen igjen. Får håpe det! :) Nå for litt siden var det ei som hadde det fallet og jeg skrev at nå var det nok ikke noe på gang, men hos henne steg den igjen og hun er gravid! :) Så får håpe at det er noe i de dømmene dine :)

Skrevet

ja får håpe det.. mistet liksom alt håpet når jeg tempet å så at den var lav... har hatt veldig vondt i korsryggen den siste dagene.. snakte med noen på 1 tir som også hadde det når de ble gravide.. så da fikk jeg masse håp.. men føler egentlig nå at tr er på vei:(

Skrevet

Den er nå fremdeles høy da, selv om den har sunket. Om det ikke skulle klaffe denne gangen, så blir det nå pergo neste mnd. De som jeg har hørt om som har fått gode resultater av pergo er som oftes dem som ikke har hatt regelmessig EL, så jeg har nå stor tro på at det skal hjelpe dere da! :)

Skrevet

takk for at du har tro på oss.. tror ikke det blir fult så nedtur vist tr kommer så lenge jeg kan begynne på pergo.. men hadde jo seff vert greit å klart det helt på egenhånd.. gyn sa at det mest sansynelig ikke klaffet første pp på pergo.. er det det som er vanlig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...