Gå til innhold

plutselig en haug av bæsjebleier!!!? 6,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

baby har pleid å ha 1-2 bæsjebleier på en dag, men plutselig her en dag var det ingen, og dagene etter har det vært 5-6 bæsjebleier om dagen! en i natt også, og det er litt håpløst, for da ble hun våken så lenge etter vi byttet. gruer meg om det skal begynne å skje hver natt!! det som er så rart er at det er ikke diare eller slik, bare helt vanlig. ikke spiser hun mer heller, og ikke har hun fått introdusert noe ny mat. noen som har det slik, vært borti det? ga det seg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hs sa til meg at så lenge hun ikke er sår og ikke plages av det kan hun bare ha bæsjebleia på natta. Bare ta den asap på morgenkvisten :)

Skrevet

dytter litt opp for å høre om andre har vært borti dette!;)

Skrevet

Min lille hadde og en sånn periode før jul, han er like gammel som din. Og i romjula så vi plutselig to tenner hadde kommet opp:-) Han var og litt sår i stumpen. Veldig vanlig med sånne forandringer når det er tenner på gang. Jeg skifter alltid bleie på natta om han har bæsjet, han vil ikke sove visst ikke. Men kunne aldri tenke meg å la han ligge med bæsj i bleia i mange timer uansett, stakkars...

Skrevet

ok, da håper jeg nesten det er tenner og at det vil gå over! har trodd tennene skulle ha poppet opp i fler måneder allerede, hehe, så kanskje det faktisk skjer denne gangen! jeg bytter på henne når hun bæsjer om natta, hun blir fort sår, og fra å ha helt perfekt hud har hun nå blitt litt rød, så bytter så fort hun bæsjer. prøvde å gi henne vann i natt da hun villa ha mat, og hun virket i grunn fornøyd med å få litt vann.. så gikk det et minutt så bæsjet hun masse... så da hjalp det ikke å bytte ut melk med vann på natt heller.... krysser fingrene for at dette gir seg, ellers blir det ikke mye søvn på noen av oss fremover;(

Skrevet

hvis jeg ikke husker helt feil (hmmm man glemmer fryktelig fort), så var det en periode rundt 6-7 mnd der det var mange bæsjebleier! Det varte noen uker tror jeg. Men gikk over det også ;-). Tenner kan det jo også være, ja.

Skrevet

noen fler? si at det går over fort!! ;( da særlig på natta... blæææh..

Skrevet

Kan egentlig ikke hjelpe deg, men jeg kan si at vi har det på samme måten. Vesla er 7,5 måneder og hun har også plutselig begynt å bæsje masse nå. Startet med en skikkelig diare som spiste opp all huden på rumpa og tissen hennes stakkars. Har brukt Inotyol 2 dager nå og hun er mye bedre, men hun bæsjer fortsatt utrolig mye. Og er urolig på natten.

Tror det er en liten tann som er på vei ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...