☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 ...og er utrolig lettet og glad! alt var helt i orden, og termin er fortsatt 29.aug;-) godt med positiv ul- opplevelse etter det motsatte i sommer;-.) da skal jeg "nyte" kvalmen videre og håpe den gir seg om noen uker;_)
Amia Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Å gratulerer så masse - kan tenke meg det var deilig å se/høre Da er det bare å slappe av og nyte graviditeten fremover!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Åååå - så godt å høre!!! Ta godt vare på deg selv nå da =) Klems
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 ja, nå skal jeg slappe av,-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Så godt å høre!! Gratulerer
ifie Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Åh, så flott! Gratulerer! Håper du slipper kvalmen så mye lengre nå, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå