Gå til innhold

vært på ul idag;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er utrolig lettet og glad! alt var helt i orden, og termin er fortsatt 29.aug;-)

 

godt med positiv ul- opplevelse etter det motsatte i sommer;-.)

 

da skal jeg "nyte" kvalmen videre og håpe den gir seg om noen uker;_)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer så masse - kan tenke meg det var deilig å se/høre :)

 

Da er det bare å slappe av og nyte graviditeten fremover!

Skrevet

Åååå - så godt å høre!!! Ta godt vare på deg selv nå da =)

 

Klems

Skrevet

ja, nå skal jeg slappe av,-)

Skrevet

Så godt å høre!! Gratulerer :D

Skrevet

Åh, så flott! Gratulerer! :) Håper du slipper kvalmen så mye lengre nå, da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...