Gå til innhold

I dag savner jeg søsteren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok meg selv i det tidligere i dag at jeg tenkte; Åh nå må jeg ringe XXX og spørre henne........men det kan jeg jo ikke.

Jeg spør henne alikevel jeg.....for jeg vet hun svarer meg:-)

Så har jeg sittet og hørt på Janis Ian og da strømmer minnene på. Og You are my sister med Anthony and the Johnsons.......

Dere som fremdeles har søstrene deres i live, ring dem og fortell dem hva de betyr for deg. Jeg er så glad vi gjorde det med hverandre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God klem sendes til deg! Kjenner nesten klump i magen når jeg tenker på hvordan du må føle det....sorg er en ting, savnet varer evig og er ufattelig sterkt!!

Skrevet

Åh kjære der trilller tårene mine....

Det er godt å gripe stunden når den kommer, minnes kjære, musikk hjelper for å få utløp av følelser.

Skjønner du savner søster masse kjære deg, godt du har gode minner, høres ut som dere hadde et godt forhold :-)

Skrevet

Sender en klem til deg, jeg Klatten! En stor en....

Skrevet

Og så gjorde jeg som du sa.... Jeg fortalte søsteren min hvor glad jeg er i henne...

Skrevet

Oi da, ja de dagene er ikke så enkle.... Men som en trøst så er det jo bare så spørre, jeg er sikker på at de hører:-)

Jeg har en søster som vet at jeg er glad i henne, ja det gjør igrunn de fleste i nærmeste krets. Jeg lærte en ting eller to da pappa døde...

Håper det er litt bedre i dag og at du fikk kontakt med henne i går.....

Klemmer sendes i bøtter og spann.

Skrevet

Klemmer litt på deg i dag og jeg Klatten:=)

Skrevet

Åååhhh så skjønne dere er!!!

Tusen takk:-)

Det går bra, kommer bare sånne stunder sånn plutselig innimellom. En sang, en hendelse, et øyeblikk som minner meg om henne, eller noe jeg så gjerne vil dele med henne. Jeg gjør det også:-)

Skrevet

Jeg vil også sende deg en klem!! Rart i grunnen, for den dagen du skrev det, snakket jeg lenge med søsteren min om litt av hvert :)

Skrevet

Så fint å høre Karo:-) Søstre er en gave:-)

Og takk for klemmen!

Skrevet

Klemmer får du av meg i dag du.Er ikke helt enkelt å leve videre uten den man er så glad i og savner så intens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...